APUA MAHASSA MÖYRII JA OLEN BUSSISSA :(
3 tunnin matka edessä ja eilen oli vatsa sekaisin, aamulla olo oli hyvä, mutta pelkäsin, että rippe iskee sitten bussissa ja nyt möyrii mahassa! Apua! Onkohan tää vaan psyykkistä, miten saa ajatukset muualle mun olosta, noloa!!! Mikä kauhuskenaario :D
Kommentit (23)
Voi ei. Tiedän tunteen. Siksi käyn kotona useasti vessassa ennen kuin lähden jonnekin.
Kerron tähän vertaistueksi pahimman darra kokemukseni ikinä:
Olin ollut viihteellä ja seuraavana aamuna oli tiedossa 4h bussimatka. Noh aamulla kotoa lähtiessä oloni oli ihan ok, mutta auta armias, kun pääsin bussiin ja se lähti liikkeelle. Sanoinkuvailematon kuvotus iski ja koko 4h meni lähinnä kokonaan bussin vessassa. Oli noloa, koska muut asiakkaat kävi satunnaisesti koettamassa kahvaa ja aina vain oli varattu, koska en voinut poistua sieltä. Oksensin vähänväliä. Voin vain kuvitella miltä se kuulosti. Matka meni kyykyssä pönttöä halaten ja yökäten. En edes muista kuinka monta kertaa oksensin, mutta monta.
Suolitukos kirjoitti:
Eikö bussisa muka ole wc:tä?
On, mutta ne äänet, jos tulee varpusparvi pönttöön! Kuolen häpeästä jo pelkästä ajatuksesta!
-ap
Tee käsikakka ja laita se laukkuusi.
Suoraan koronatestiin kulkematta lähtöruudun kautta!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?
Käsikakka!
Anteeks ei sais nauraa, varmasti tukala tilanne, mutta naurahdin xd
Ja järkevintä on ilmoittaa tänne? Käy vessassa.
HAHhaHahaHaA
toivottavaati on totta. Av ulimuijatrolli tai kiltti mies saanut kerrankin ansionsa mukaan.
Isgpfoodmyzpffpdphdoeiyi5r33prngfpf
Kolmen tunnin bussissa on varmasti vessa, käy siellä sontimassa.
Käsikakka vaan ja laitat sen vaikka reppuun odottamaan matkan päättymistä.
Onko bussimatka vielä kesken? Teitkö käsikakan?
Muistakaa käsikakka näissä tilanteissa! Pelastaa aina.
Eikö bussisa muka ole wc:tä?