Mitä ajattelisit jos mies ei laittaisi viestiä
Eli mitä ajattelisit jos mies ei laittaisi viestiä kuten suhteen ajan joka ilta poikkeuksetta kun olisi ollut illan ja yön (?) viihteellä? Aina on tullut viestiä vaikka olisi ollut missä, pitkin iltaa, yötä ja vielä kun on mennyt nukkumaan. Ei siis asuta yhdessä. Odotin viestiä, ei kuulunut mitään, ei vastannut mun viimeiseen viestiin kun toivotin kivaa iltaa alkuillasta, niin viitsinyt sit "häiritä" enää enempää. Aamulla laittoi tapansa mukaan kyllä viestiä normaalisti. Kysyin miten ilta meni niin vastasi, että kivasti, ei kertonut enempää. Ihan kuin ei mitään. Ja että odottaa näkemistä. Olenkohan turhaan loukkaantunut?
Siis en periaattessa ole huolissani muusta, kun siitä, että yleensä on laittanut viestiä, olen siis tottunut siihen, että laittaa. Nyt oli kai sitten jotain kiinnostavampaa, jota ei halua jakaa mun kanssa. Jos taas ei olisi aiemminkaan suhteen aikana laittanut noin paljon viestiä, en olisi ihmeissäni.
Kommentit (7)
No näemmä turhaa. Ihminen joka on aiemmin laittanut viestiä vähän väliä, tiedän, ollaan vähän outoja molemmat siinä suhteessa. Yhtäkkiä ei kuulu puoleen vuorokauteen pihaustakaan. Turhaa siis mietin. Pahoittelut että vaivasin.
Ensin tuli mieleen että onkohan kunnossa jne. Sitten olikin kuin ei mitään. Meinasin siis ensin säikähtää ja nyt sit ehkä vain ärsyynnyin. Turhaa mutta varmaan tuosta omasta säikähdyksestä et onkohan jotain sattunu tai juonu liikaa.
Voi jeesus kuinka lapsellisiksi ihmissuhteet ovat menneet. Älypuhelinten tyhmistävä vaikutus on niin selvä. Aikuiset ihmiset ei muuta osaa miettiä kuin panojensa menemisiä ja tulemisia ja ylianalysoida joka pihausta tai sen puutetta tai ajankohtaa. Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa muutakin tekemistä.
Siis hyvänen aika, jos hänellä on ollut kiva ilta kavereiden kanssa ja jatkunut myöhään niin minkä ihmeen takia pitäisi laittaa viestiä, vaikka aiemmin olisikin ollut tapana? Hän on viestitellyt aamusta ja odottaa tapaamistanne, miksi se ei riitä?
Ota itseäsi niskasta kiinni ennen kuin tuhoat suhteenne.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus kuinka lapsellisiksi ihmissuhteet ovat menneet. Älypuhelinten tyhmistävä vaikutus on niin selvä. Aikuiset ihmiset ei muuta osaa miettiä kuin panojensa menemisiä ja tulemisia ja ylianalysoida joka pihausta tai sen puutetta tai ajankohtaa. Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa muutakin tekemistä.
Kiitos tuosta tuli varmasti sinulle parempi mieli kun sait tuon sydämeltäsi. Minulla on muutakin elämää. Siihen kuuluu silti miettiä, miten minulle tärkeillä ja rakkailla ihmisillä menee. Olisi pitänyt muistaa, että täällä asuu pahansuopuus, kannattaa pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuosta tuli varmasti sinulle parempi mieli kun sait tuon sydämeltäsi. Minulla on muutakin elämää. Siihen kuuluu silti miettiä, miten minulle tärkeillä ja rakkailla ihmisillä menee. Olisi pitänyt muistaa, että täällä asuu pahansuopuus, kannattaa pysyä poissa.
Et miettinyt vain miten menee vaan loukkaannuit tuosta. Kysyit mielipidettä. Se kerrottiin - lapsellinen reaktio.
Et ole tosissasi?!