Määrääkö lääkäri tk;ssa tyroksiinin puhelimessa jos poikkeava labratulos
Vai pitääkö käydä vastaanotolla ja tunnusteleeko se siellä kilpieauhasta ennen kuin määrää tyroksiinin?
Kommentit (10)
Ferritiiniarvoni olivat matalat, sain rautatabletteja puhelimessa.
Todennäköisesti saat reseptin puhelimitse.
Määrää tapaamatta yleensä. Puhelimitse tai maisan kautta.
minulla oli poikkeava labratulos, sen jälkeen kontrollit, sen jälkeen yksityiskohtaisemmat verikokeet, sen jälkeen radiologille. Lääkärin käynti oli tuossa ketjussa 1. jonka yhteydessä palpoi kaulan alueen. Puhelimessa sain kuulla sitten lääkityksen aloittamisesta ja lääkäri oli kirjoittanut e-reseptin, muistaakseni aloitettiin ennen radiologin tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
minulla oli poikkeava labratulos, sen jälkeen kontrollit, sen jälkeen yksityiskohtaisemmat verikokeet, sen jälkeen radiologille. Lääkärin käynti oli tuossa ketjussa 1. jonka yhteydessä palpoi kaulan alueen. Puhelimessa sain kuulla sitten lääkityksen aloittamisesta ja lääkäri oli kirjoittanut e-reseptin, muistaakseni aloitettiin ennen radiologin tutkimusta.
Miksi radiologin tutkimus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi radiologin tutkimus?
yleensä sinen mennään sulkemaan kasvainten mahdollisuus pois
...