Onkos tää nyt alkava Turkki- Italia matsi jotenkin tärkeä? Ketäs tässä pitäisi puolustaa?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään kannattaa aina puolustaa.
Ja tyydyttää 🤭
Hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että ruudussa ei näy tilanne eikä ottelukello, vai näkyykö muilla?
Pelaajatkin näkyy suuremmilta mitä ennen ja kenttä pieneltä, kuvaavat zoomauksella?
Ja auto vasta pieneltä näyttikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että ruudussa ei näy tilanne eikä ottelukello, vai näkyykö muilla?
Pelaajatkin näkyy suuremmilta mitä ennen ja kenttä pieneltä, kuvaavat zoomauksella?
Jaa, lieköhän "pääkamera" tavallista alempana.
Jonkin pelaajan nimi oli Immobile? Hehe
BBC:n lähetyksessä näkyy koko ajan sekä kello että tilanne. Tää on joku Ylen oma outo ratkaisu pitää katsojat pimennossa.
Ai, ai. Naisen silmä lepää. Italiassa mo ta kertaa käyneenä, niin Oh my god, millaisia miehiä Italiassa oli, hepskukkuu joo. Ei saa tuijottaa ihmisiä, sanoi äiti minulle jo pienenä. On Suomi mies melko viruuntuneen näköisiä jos näitä verrataan. Tumma on hooooot!
Siis mun mielestä italiaanot ei oo mitenkään erityisen komeita. Toki siellä komeita on niin kuin kaikkialla muuallakin mut esim tämäkin joukkue ni ei noi nyt mistään mallikatalogista oo tonne tullu. Osa ihan komeita, osa rumia, osa taviksia.
Jääkiekon mm-studiossa oli puvut päällä ja jalkapallostudiossa colleget.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä italiaanot ei oo mitenkään erityisen komeita. Toki siellä komeita on niin kuin kaikkialla muuallakin mut esim tämäkin joukkue ni ei noi nyt mistään mallikatalogista oo tonne tullu. Osa ihan komeita, osa rumia, osa taviksia.
Ei minunkaan mielestä. Tim Sparv on kuuma.
Mulle on tosta sudioisännästä tullut aina mieleen, että se on jotenkin naisvihamielinen. En tiedä mistä johtuu, mutta siltä vaan tuntuu.
Olkatoppaukset, tuliko vaimon paita päälle?
Vierailija kirjoitti:
Ai, ai. Naisen silmä lepää. Italiassa mo ta kertaa käyneenä, niin Oh my god, millaisia miehiä Italiassa oli, hepskukkuu joo. Ei saa tuijottaa ihmisiä, sanoi äiti minulle jo pienenä. On Suomi mies melko viruuntuneen näköisiä jos näitä verrataan. Tumma on hooooot!
MM-kisat 1990 soitti ja pyysi Eros Ramazottin kasetin ja pronssipelin VHS:n takaisin.
Tilanne vilahti tosi nopeasti ruudussa :)