Voi ei mokasin, yritin vahingossa avata kerrosta alempana olevan ovea
Tulin röökiltä ja huomasin että oho olinkin väärässä kerroksessa, sitten ajattelin että soitan ovikelloa ja kerron että sori vaan eikä tarvii pelätä että joku olisi murtautumassa sisään. Oven avasi nuori nainen ja olen aivan kännissä ja yritin selittää mutta en tajunnut kuinka kännissä olinkaan ja nainen oli aivan kauhuissaan. Pyytelin vaan sitten anteeksi ja pahoittelin mutta toivottavawsti ei tule kyseiseen niaseen törmätyä rapussa.
M28
Kommentit (14)
No eiköhän ole jo naisen tiedossa, että yläkerrassa asuu pöpi juoppo.
Kaikkea sitä tulee kännissä tehtyä. Meille pyrki yläkerran hulttiopoika pöllyssä sekä toisen kerran hänen tyttöystävänsä, kun oli kellarin ikkunan kautta onnistunut pääsemään taloon sisälle.
Mullekin on käynyt noin. Yritin pitkään avata avaimella asunnon ovea mutta se ei auennut. Lopulta tajusin että olin kerrosta alempana kuin olisi pitänyt. Lähdin äkkiä rappuja ylöspäin, ehdin onneksi oikeaan kerrokseen pois näkyvistä ennen kuin yrittämäni ovi avautui asukkaan varmaan tullessa katsomaan mitä on meneillään. Eli en jäänyt kiinni. :)
Sattuuhan näitä. Minä menin kauppakassien kanssa kokonaan väärään taloon. Kerrostaloon siis ,oma asunto oli viereisessä talossa. Ihmettelin kun avain ei käy lukkoon ja soitin ovikelloa, jos mies olisi kotona. Ei kukaan avannut. Sitten vasta huomasin että outo nimi ovessa. Meni tovi että ymmärsin olevani ihan väärässä paikassa.
Ei oo eka eikä vika kerta kun jollekulle käy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden Isä -palkinnon voittaja jälleen kerran.
No hei mä menin toisena työpäivänä hissillä ylös. Menin osaston ovesta sisään, sanoin huomenta ja menin omaa paikkaani kohti. Pari metriä ennen sitä näin siellä ergonomisen tuolin ja ehdin jo ihmetellä miten sinne on sellainen tullut.
Sitten huomasin olevani väärässä kerroksessa. Käännyin kannoillani ja ryntäsin takaisin käytävään. Kävelin kerroksen ylöspäin oikeaan paikkaan.
Mene nyt ihmessä koputtamaan ovelle ja selitä tilanne juurta jaksaen ettei luule ties mitä sinusta.
Menin kaupan parkkipaikalla väärään autoon ja pieraisin.
Tuohan klassinen moka.
Että menee väärään kerrokseen ja yrittää avata ovea, koska luulee sitä omaksi ovekseen.
Minulle on käynyt noin aiva selvin päin.
Lisäksi on käynyt niin, että kerran menin vieraisille ystäväni luo ja oli erittäin huono sää. lunta tuli vaaterissa.
Niinpä menin väärään rappuun ja soittelin railakkaasti ovikelloa.
Kun ovi avautui kattelin ihmeissäni, että miten ystäväni etein on noin muuttunut, silmälasini olivat aivan huurteessa lumesta märät.
Kunnes sytytti ja pyytelin anteeksi mokaani.
Että kyllä sitä voi sattua monenmoisia juttuja kerrostaloissa asuville ja siellä vieraileville.
Käy kysymässä annmältä piIIua.
Mies
Joku yritti joskus avata meidän ovea avaimella. Yhtäkkiä kuului juoksuääni seuraavaan kerrokseen ja oven paiskaus kiinni :D
OK boomer.