Tuli helteet ja liikunta jäi
Ei vaan huvita mennä tuonne helteeseen hikoilemaan. Syksyä odotellessa...
Kommentit (12)
Teille Lappiinkin on luvassa viileämpää ja pääset huoletta juoksentelemaan . ällös huoli, mammarakas
Illalla klo 21 jälkeen on hyvä aika liikunnalle ja varjoisassa metsässä on lähes koko päivän viileää. Viilennetyissä sisätiloissakin voi jumpata.
Me käytiin tänään veljen kanssa pitkästä aikaa pelaamassa sulkkista hallilla. Ai että kun sai kunnon hien pintaan. Kyllä oli hyvä olo sen jälkeen. Ja kivaa oli!
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, jatkat sitten kun taas tuntuu paremmalta. Minulla käy monesti toisin päin - helteillä urheilu ja lenkkeily maistuu, mutta syksyn sateissa hiipuu.
Sama. Helle kerää minulla helposti nestettä kehoon ja aiheuttaa ikävän tahmaisen ja tokkuraisen olon. Liikunta helpottaa oloa huomattavasti ja auttaa jaksamaan kuumien päivien läpi.
Oot laiska. Mulla ei ole tekosyitä jättää lenkki väliin pakkasella, loskakeleillä, helteellä, sateella tai juuri muuten kuin ukkosella.
Vierailija kirjoitti:
Oot laiska. Mulla ei ole tekosyitä jättää lenkki väliin pakkasella, loskakeleillä, helteellä, sateella tai juuri muuten kuin ukkosella.
Hyvä, että saatiin tänne reipas parempi ihminen näyttämään meille muille paikkamme.
Ai, mä just aloitin liikunnan ja lenkkeilyn.
Mukavaa kun ei tarvitse palella. Liikunnastakin nauttii ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet suorittaja joka ei oikeasti nauti liikunnasta. Pääasia että saa natseilla muille kuinka ahkera itse on. Vanhan kansan juttuja.
Jos heräät aikaisin niin liiku aamusta kun ei ole vielä liian kuuma. Teen itse näin ja jos aamulla ei ehdi niin sitten jää kyllä liikunnat välistä. Mutta toisaalta ei nämä helteet ikuisuuksia kestä.
Ai, mä taas olen pyöräillyt aika paljon. Peittävät kamppeet niskaan, aurinkorasvaa ja on oikein mukava viilettää tuolla kivoja reittejä pitkin :)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs pullamössöilijä sinä oikein olet?! Jätät lenkin väliin ukkosella?! Sehän on kaikista sähköisin keli ja voit saada lisävirtaa tuohon käsittämättömään laiskotteluusi. Häpeä!
Ei se haittaa, jatkat sitten kun taas tuntuu paremmalta. Minulla käy monesti toisin päin - helteillä urheilu ja lenkkeily maistuu, mutta syksyn sateissa hiipuu.