Olen syönyt kuluneella viikolla 9 pakastepzzaa, 3 Maraboun suklaalevyä ja yhden Fazerin sinisen daim-suklaalevyn
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
daim suklaalevy ei ole fazerin
Ok tais olla dumle
Olet ilmeisesti laihdutuskuurilla tai ainakin suunnitteilla?
Normaalia? Ei minulle ainakaan. Viimeksi pizzan söin reilu pari kuukautta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä :( mistä arvasit?
7 pizzaa olis vielä menny, eihän se olis kun 1/päivä. Ja siihen puolikas suklaalevy päälle. Vähän jäisin ite kaipaamaan jotain tuoretta, mutta kai noinkin elää.
Haluaisin itsekin mutta lihon jo ihan tavallisesta kotiruuasta ilman herkkuja niin ei pysty
Tekis mieli jotain herkkua. Mietin jo et tilaanko woltilla mutta tulin siihen lopputulokseen että jos haluan herkkuja, haen kävellen kaupasta mutta en osaa päättää haenko vai enkö.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla dieetillä pääse äkkiä rantakuntoon etenkin liikuntaa vähentämällä! Kaipa hän jotain rehujakin syö kuten nektariineja ja tomaatteja eikä vain suolaista ja makeaa ruokaa.
Mulla yksi pakastepizza riittää kahdeksi päiväksi, taidat olla suursyömäri?
Ja tiedoksi 6/7, rehut on yliarvostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko oli painoa?
En ole käynyt puntarilla kolmeen vuoteen.
Aika karheaa tuohta suu. Eihän ny saakeli pakastepizzoja voi syyä kö aivan järjettömään kiirenälkään pyykkipoika nenässä. Suklaata ei kyllä pysty ko palan kaksi kerralla nauttia, hirviä sokeriöveri iskee... Paha olo tulee molemmista.
Uutisista tuli että ihmisistä on tullut vieläkin läskimpia koronan aikaan.
Mutta siis miten tämä on minun vika tai minun ongelma?
Jos syöt tuon lisäksi vain kasviksia ilman kastikeläträyksiä, tuo on ihan ok, ainakin nuorelle ihmiselle.
Ainakin lompakko kunnossa pitää olla.
Ok, eli Ap:n ruokavalio on tällä viikolla ollut kaksi pakastepizzaa per päivä + yksi suklaalevy kunakin päivänä. Tänään hän on ehtinyt siis syömään vain yhden pizzan. Tajusinko oikein?
Kuulostaa suolistosyövälle ja sydän- ja verisuonisairauksille. Muitakin valmisruokia saa kaupasta jos ei osaa kokata, tai vaikka paistotiskiltä. Sokerit jättäisin pois kokonaan tai vaihtaisin hedelmiin. Tai pidä vaikka yksi herkkupäivä viikossa jolloin syöt jonkin herkun. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli Ap:n ruokavalio on tällä viikolla ollut kaksi pakastepizzaa per päivä + yksi suklaalevy kunakin päivänä. Tänään hän on ehtinyt siis syömään vain yhden pizzan. Tajusinko oikein?
Päivän kilokalorit on siis jossain 3 ja 5 tuhannen välissä. Niillä saa aika monta tuntia päivässä urheilla isokin mies.
daim suklaalevy ei ole fazerin