Käytätkö ulkona maskii?
miksi maski keskustelu poistettiin?
Käytätkö ulkona maskii vai et?
Kommentit (11)
En muuten kuin, jos menen kaupasta toiseen lyhyen matkan, niin en siinä välissä riisu maskia.
En, paitsi jos ei pysty pitää turvavälejä esim täydellä bussipysäkillä
Jos kävelen keskustassa ja poikkean useammassa kaupassa, en riisu maskia välillä.
Ainoastaan jos olen jossain, missä on oikeasti paljon ihmisiä. Tai jos vaikka menen metrosta kaupan kautta kotiin, niin en turhaan ota maskia pois siinä metron ja kaupan välillä.
Laitan kun nousen autosta kaupoille ja otan pois autossa. Kävellen laitan liikennevaloissa ennen kauppaa ja otan pois kaupan eteisessä, jossa roskis ja käsidesi. Kävelyllä en pidä.
En onneksi joudu menemään väkijoukossa ulkona.
Töissä on pakko pitää, vapaa-ajalla en pidä missään enää. Kävisköhän noi jäljelle jääneet maskit vessapaperiksi? Saunan sytykkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Töissä on pakko pitää, vapaa-ajalla en pidä missään enää. Kävisköhän noi jäljelle jääneet maskit vessapaperiksi? Saunan sytykkeeksi?
Kannattaa säästää. Tulee uusia tauteja, uusia muunnoksia, maskisuosituksia ja maskipakkoja.
Vain silloin, jos olen matkalla sisätilasta A sisätilaan B, kumpikaan niistä ole kotini ja kävelymatka on lyhyt.
Käytän ulkona maskii
suoritan tärkeetä taskii
maailmaa yritän pelastaa
siit ei tuu paskaa ei lastaa
Jou, jou
Käytän maskii kun availen ulkona gifu askii tai rööki askii.
Käytän maskii ja fanitan Oliwer Kaskii sekä Tuukka Raskii.
En. En enää sisällä, enkä todellakaan ulkona. Jos massatapahtumatkin ok ja muut rajoitukset puretaan pikku hiljaa, en minä sitä rättiäkään enää pidä.