Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi haista??

Vierailija
11.06.2021 |

Huushollissa haisee paha. Huomaa kun tulee sisälle että döfää. Roskat on viety ja tiskit tiskattu. Mikä voi haista? Ei ole eläimiä että olisi piiloon paskottu😄
Ei ole iso asunto joten luulisi helposti syy löytyvän mutta ei…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko omakotitalossa ? Jos niin saattaa olla joku elukka päässyt mätänemään lattian alle 

Vierailija
22/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään hiiva?

alapään hiiri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asukas omisti koiran? Sehän pilaa asunnon pahemmin kuin tupakka. Karmean hajuisia koiranomistajien asunnot.

Itsekin löysin juuri loistavan vuokrakämpän mutta eläimet oli sallittu, en ottanut riskiä että paljastuisi paha lemu joten jätin väliin.

Vierailija
24/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haisi kylppärin kaapissa. Tajusin, etten ollut aikoihin pessyt sitä mukia jossa hammasharja on. Yök!

Jollain haisi keittiön tulpan alapuoli. Jos on lapsia, niin missä vaan voi olla banaanin kuoria tai muuta maatuvaa. Mulla on myös joskus treenikassiin jäänyt banaani.

Laita asunto tuuletukseen puoleksi tunniksi. Sen jälkeen mene itse ulos joksikin aikaa ja kun tulet takaisin kotiin, niin hajun lähteen voi paremmin löytää.

Vierailija
25/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankakkaa kengän pohjassa

Vierailija
26/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko omakotitalossa ? Jos niin saattaa olla joku elukka päässyt mätänemään lattian alle 

Kt

Vierailija
27/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla haisi kylppärin kaapissa. Tajusin, etten ollut aikoihin pessyt sitä mukia jossa hammasharja on. Yök!

Jollain haisi keittiön tulpan alapuoli. Jos on lapsia, niin missä vaan voi olla banaanin kuoria tai muuta maatuvaa. Mulla on myös joskus treenikassiin jäänyt banaani.

Laita asunto tuuletukseen puoleksi tunniksi. Sen jälkeen mene itse ulos joksikin aikaa ja kun tulet takaisin kotiin, niin hajun lähteen voi paremmin löytää.

Tuskin se sen paremmin löytyy kuin oltiin 10h pois.

Vierailija
28/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se sen paremmin löytyy kuin oltiin 10h pois.

No siinä ajassaan se haju ehtii velloa joka paikkaan. Kun tuulettaa ensin hyvin ja siten astuu hetkeksi ulos, niin haju on vaan siellä mistä se lähtee. Ulos pitää astua hetkeksi, koska hajuihin tottuu nopeasti.

Roskiskaappi tai viemärit ovat useimmin kuitenkin syyllisiä.

Vierailija
29/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kuollut.

Vierailija
30/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haku poistuu kun alat käydä suihkussa.

Tämä, sillä täten suihkun hajulukko täyttyy.

Vierailija
31/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanvessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme