Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ollut melkein viikon isänsä luona kesäloman vietossa ja tuntuu etten kestä tätä ikävää

Vierailija
11.06.2021 |

Jotenkin tuntuu niin haikealta. Yleensä lapsi on minun kanssasuurimman osan ajastaan, mutta kesällä viettää enemmän aikaa isänsä kanssa. Miten te muut jaksatte? Tänään pitäisi lähteä ulos ystävien kanssa, mutta meinaa suru viedä voiton.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ❤️

Vierailija
2/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et asu yhdessä miehesi kanssa koko perhe yhdessä? Syytä itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei eroa, niin ei ole noitakaan ongelmia.

Vierailija
4/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa aika empatiokyvytön ihminen. Et voi tietää mitä kaiken takana on. Ap sentään voi tuntea, ikävöidä. Sinä sen sijaan näytät olevan katkeroitunut ilkeilijä.

Vierailija
5/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opetin lapselleni: kun ikävöi jotain tietää, että on olemassa joku oikein tärkeä. Ja niin yritän ajatella itsekin.

Vierailija
6/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Noin myötätunnoton ihminen ei sovi kenenkään äidiksi.

Vierailija
7/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan toki vieraannuttaa lapsen isästään, estää vierailut ja pitää lapsen kokonaan itsellään, niin kuin muutkin tekevät.

Vierailija
8/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan toki vieraannuttaa lapsen isästään, estää vierailut ja pitää lapsen kokonaan itsellään, niin kuin muutkin tekevät.

Hohhoijaa...

Vierailija
9/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselleni se on antanut aina tähän aikaan tsemppiä, kun tietää kuinka paljon isä ja lapsi rakastavat toisiaan ja yhdessä olo aikaansa. Totta kai ikävä on, mutta lapsen paras on tärkein. 

Vierailija
10/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin odottanut suurella ilolla että saan olla viikon yksin , kun lapsi on isänsä luona viikon. Kokonaisen viikon saisin olla itseni kanssa. Paskat. Lapselle tuli kuumetta niin minun luokse hänet kiidätti herra samantien. Oma aikani typistyi vuorokauden mittaiseksi. Ei ollut korona vaan nieluristulehdus.

Vierailija
11/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet ystävien kanssa ulos tietenkin. Saat muuta ajateltavaa ja sinulla saattaa jopa olla hauskaa, ilman lastakin.

Vierailija
12/12 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin odottanut suurella ilolla että saan olla viikon yksin , kun lapsi on isänsä luona viikon. Kokonaisen viikon saisin olla itseni kanssa. Paskat. Lapselle tuli kuumetta niin minun luokse hänet kiidätti herra samantien. Oma aikani typistyi vuorokauden mittaiseksi. Ei ollut korona vaan nieluristulehdus.

Niin? Et osannut sanoa että hoidatte sairauden siellä isän luona? Ohjeistanut käymään lääkärissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi