Kadehditko ihmisiä jotka lähtevät tänään viikonlopuksi järven rannalle mökilleen saunomaan ja grillaamaan luonnon helmaan?
Kommentit (78)
Kyllä kadehdin. Hikoilen kerrostalokämpässä, ex möi mökin johon minulla oli käyttöoikeus. Saadulla korvauksella vuokrasin mökin eka kesänä, siitäkin jäi eksän puolelta velkaa minkä siis itse maksoin. En ole noista veloista käynyt käräjöimään.
Vierailija kirjoitti:
En. Asun noin ympäri vuoden.
Sama täällä. Missä päin sinä asut? Minä asun Keski-Suomessa.
En todellakaan! Mun omakotitaloni käy hyvin mökistä, joka aamu kävelen lähijärvelle uimaan. Tänäänkin klo 7 ja äsken uudelleen. Pihalla on kukat ja hyötykasvit. Meren rantaan alle 2km. Kamppiin 25 min. Voisiko olla täydellisempää?
Ja mä saan nauttia tästä joka päivä!!
En koska asun maalaistalossa vesistön varrella. Joka ilta lämpiää grilli ja ulkosauna.
Joo. Grillaamista en, mutta mökki järven rannalla... oispa mullakin.
En toki. Pihalta löytyy sekä hiili- että kaasugrillit, saunan saa lämpimäksi koska tahansa ja jokeen voi pulahtaa uimaan.
En. Lähden huomenna mökille grillaamaan meren rannalle.
En. Mieluummin nautin niiden "mökkirahojen" tuomista osingoista ja ostan niillä itselleni jotain kivaa ja osa takaisin tuottamaan. Tänään tuli taas tukku euroja tilille, kuten kaikkina muinakin päivinä tällä viikolla. Näillä rahoilla sitten voinkin hyvillä mielin itseäni hemmotella. Mökkeily ei ole itsensä hemmottelua vaan työleiri.
En kadehdi. En ole koskaan ymmärtänyt suomalaisten hinkua hankkia kesämökkiä jostain hevon vi....... korvesta.
En, koska en jaksaisi lähteä mihinkään. Onneksi kotona on sauna ja uimaranta tuossa 10 min. kävelyn päässä, jos huvittaa.
Kyllä, mätänen pienessä vuokayksiössäni ja pieren jatkuvasti.
En kadehdi. Kaipaan vain yhdelle mökille, ja sinne en ikinä enää pääse.
En kadehdi. Meillä on ihana piha luonnonhelmassa pihasaunoineen ja grilleineen. Järvikin tarpeeksi lähellä kalastamiseen, uimisesta en niin välitä.
Se kyllä ottaa päähän, että teidän mökeillenne viikonlopuksi rahtaavien autojen möykkä kuuluu maantieltä meidän kesäidylliin. 😒
Ekana tulee mieleen, että onko paljon hyttysiä. Onnistuvat pilaamaan aika hyvin luonnon helmassa oleilun.
Toiseksi, haluan katsoa jalkapallon EM-kisoja ja siihen en tarvi muuta kuin mukavan sohvan ja telkkarin. Tabletin tai kännykän ruudulta en halua kisoja tihrustaa.
En. En pidä luonnossa hyttysten syötävänä kökkimisestä. Mielestäni mökistä ei ole kuin riesaa ja olisin omamme halukas myymään.
En kadehdi.
En ole koskaan ollut ulkoilmaihminen. Tykkään lenkkeillä koiran kanssa ja on ihan kivaa kun muut on mökillä ja saa rauhassa kävellä…
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi. En ole koskaan ymmärtänyt suomalaisten hinkua hankkia kesämökkiä jostain hevon vi....... korvesta.
Aivan. Muutenkin olla introverttejä ja sitten mennään vielä korven keskelle piiloon mörköilemään.
En, hyttysten syövät ja punkit purevat, ei kiitos.