Kadehditko ihmisiä jotka lähtevät tänään viikonlopuksi järven rannalle mökilleen saunomaan ja grillaamaan luonnon helmaan?
Kommentit (78)
Joo, jos mökki on jonkun toisen ylläpitämä. En jos se on oma ja joutuu itse sitä ylläpitämään.
En. Meillä mietitään, että mentäiskö huomenna Linnanmäelle vai rannalle. Ihan stadissa.
No en. Saunominen ja grillaaminen olisivat mulle pahimpia painajaisia.
Eikä kyllä kiehdo muukaan mökkielämä.
Mä lähden, mutta ei ole järveä vieressä ja on luvattu vesisadetta, ettei edes pitkäksi venähtänyttä nurmikkoa voi ajaa. Kadehtikaa mua.
Joo vähän. Itse en pääse omalle mökille tulevana viikonloppuna kun on muuta pakollista menoa. No sitten seuraavana mennään.
En. Voin saunoa kotonani ja katsella esteetöntä näkymää järvelle koko asunnon levyiseltä parvekkeeltani. Sähkögrillikin on.
En. Nautin keäisestä Helsingistä ja sen avautumisesta koronan jälkeen.
Kyllä. Minulta meni omaisuus ja elämä yritykseni mukana, enkä pääse saunomaan tai muutenkaan mihinkään paikkaan, josta minua ei voitaisi potkaista pihalle. Olen rehellisen kateellinen niille, joilla on koti ja erityisen kateellinen niille, joilla on mökkikin.
Itikoita en kaipaa.
En, koska lähden itse kohta risteilylle.
Maalaiset viihtyvät mökeillä. Syntyperäisenä stadilaisena en voi ymmärtää mökkeilyä.
En. Irl mies vetää lärvit heti perillä, nainen huutaa ja haukkuu, tulee iso riita, toinen tappaa toisen ja menee itse järvenpohjaan.
No en kadehdi. Me saunotaan ja grillataan ihanalla omalla pihalla, uima-altaan äärellä. En ole mökki-ihmisiä, joten loma-asuntommekaan ei ole mökki, vaan iso talo kaikilla mukavuuksilla ja vielä vähän enemmän, eikä Suomessa. Enkä myöskään tykkää ranta-elämästä, uin mieluummin omassa uima-altaassa, sellainen löytyy myös loma-asunnolta.
Mökillä oltu jo lähes kaksi viikkoa, joten en kadehdi. Vuokramökki, joten itse ei tarvitse tehdä mitään huoltotöitä. Kelitkin ovat todella suosineet.
Kyllä tänä viikonloppuna katsotaan jalkapalloa ravintolan terassilla isolta screeniltä ja jätetään mökin työleiri väliin.
En, mulla on kaikki hyvin. Ei tarvitse kadehtia ketään.
En yhtään. Oma talo maaseudun rauhassa mahdollistaa tuon kaiken ja sen lisäksi paljon muutakin. Vain järvi puuttuu, mutta ei sekään kaukana ole, jos sitä kaipaisin. En kaipaa.
Vähän. En viitsi yksin lähteä ja mies ei tänä viikonloppuna ehdi mukaan.
En. Hyttyset pilaavat tunnelman totaalisesti. Siksi viihdyn paremmin kaupungissa meren rannalla.
En. Asun noin ympäri vuoden.