Mikä paras talvihaalari?
Apua kun nyt jo ajattelee talvea mutta joo, olisi hommattava 1 v. 9 kk ikäiselle haalari jolla pärjää hyvin päiväkodissa Etelä-Suomen keleissä. (alle on laittaa Ruskovillan haalari joten kovin läämin ei haalarin tarvitse olla)
Mitä suosittelette? Hyvä hinta-laatusuhde olisi poikaa... Onko Reimatec edelleen paras?
Olen ostanut näitä kosteusuojahaalareita viimeksi 5-6 vuotta sitten kun isommat pojat olivat alle kouluikäisiä.
Kiitos!
Kommentit (12)
Meillä on kokemusta Remun, Jonathanin ja Nicky&Nelly Easytec-haalareista eikä yhdestäkään ole mitään moitittavaa. Ja hinta-laatusuhde on huomattavasti Reimatecia parempi.
Lämmin ja kevyt kantaa, helppo liikkua sen kanssa.
Pitää kosteutta. Käyttävät edelleen kuriksia päiväkodeissa joten täysin sukelluspuku se ei tarvitse olla.
Hyvä hinta-laatusuhde.
Vahvempaa corduraa kuin muissa ja vuori merinovillaa ;)
Toinen hyvä on kotimainen Rasavil. Remun haalarista meni polvet puhki parissa kuukaudessa, myös "renksut" oli tosi huonot. Didriksonsin haalari ostettiin viime talvena, mutta on aivan järkyttävän kuuma leutona talvena.
jos ei sitten ole liian lämmin siellä etelässä? Toisaalta noin pienelle saa ollakin lämmin, eihän sitä villapukua ole pakko käyttää.
meillä oli viime talvena 2v:lla netanttilan 60€ hintainen lassien haalari. Alaosa oli kulutuksen kestävää kangasta (supratech) eikä naarmun naarmua tullut polviin eikä peppuun helsingin hiekkaisessa talvessa. Suosittelen ehdttomasti!!
ainakin viime vuonna sellainen versio, josta sai fleecevuorin irti. Kangas kestää ja kestää.
Meillä yhtä ja samaa haalaria käytti isoveli pari vuotta, pikkuveli vuoden ja yhden syksyn. Siskollekin siitä riitti vielä syyspuvuksi ja sitten sen multa osti 10 eurolla vielä eräs äiti.
Koko tän ajan pysyi vesitiiviinäkin!
Ja kuitenkin mun mielestä paras on Lassietec. Hinta-laatusuhde on hyvä (itse oon ostanut alesta,eli saanut aina noin 30e,en tiedä "virallista" hintaa) ja kestävyys ihan huipppuluokkaa (mun kokemukset myös Helsingin kivisestä talvesta) ja on eteläiseen Suomeen myös just oikean paksuinen
Liputan myös lassien puolesta, koko supratech tai suprafill, loistavia ja hyvä hinta-laatusuhde.
tavallinen reimatec ei välttämättä kestä, remu on kestävämpi kuin tavallinen reirmatec mutta ei lähellekääm reimatec+ luokkaa. Samoin remu on mielestäni muilta ominaisuuksiltaan huomattavasti remua heikompi ja huonompi.
Eli suosittelen lämpimästi reimatec+ haalaria. Harmi, ettei viime talven haalari enää mahdu pojalle, se on nimittäin kuin uusi käytöstä huolimatta - samaa ei voi sanoa tavallisesta reimatecistä tai remusta