Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestä kiihottaa

Vierailija
11.06.2021 |

Kertokaapa miehet rehellisesti tänne.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kiihottuneisuuden tai himojen huomaaminen. Hiplailee hieman poissaolevana pillua tai nännejä illalla sängyssä ennen nukkumaanmenoa, pyllistelee ja/tai vilauttelee vaikka alusvaatteitaan tilaisuuden tullen, lähettelee päivän mittaan seksiviestejä, tulee koskettamaan sopivan tuhmasti (pyllyyn, nänneihin, ei välttämättä suoraan kullille)…

Vierailija
42/54 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas nainen, joka antaa itsensä ihan täysin pantavaksi. Se on äärimmäisen kiihottava hetki kun huomaa että kumppani on aivan toisessa maailmassa ja ääntelee ja voihkii hekumassa. Siihen päälle kun välillä tulee vielä kommenttia "saat tehdä mulle ihan mitä haluat" niin pistää kyllä pään sekaisin.

Myös "tiedä mitä haluan" kiimainen olemus on äärimmäisen kuumaa. Käskee nuolemaan pilluaan ja pyllyään ja tekee muutenkin mitä tahtoo.

Eli joko antautuu vietäväksi tai sitten vie itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nainen menee suloisesti selälleen ja levittää ja koukistaa jalkojaan samalla näyttäen sormellaan että tuu tänne. Pääsen päälle ja dominoimaan mikä kiihottaa aivan tajuttomasti. Nainen näyttää haluamansa asennon ennen kuin ehdin kellistää hänet minkä olisin joka tapauksessa kohta tehnyt.

Vierailija
44/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly.

Vierailija
45/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Se että puoliso tekee aloitteen, on aktiivinen ja esittää toiveensa, mitä tehdä - tai tekee. Viimeksi seksikerralla oli mahtavaa kun puoliso otti pitkästä aikaa suihin ja sitten sanoi että haluaisi minut peppuunsa, ilman että olin peppureikää ensin sormeillut. Yleensä hän ei juurikaan ole aktiivinen, joten se että hän tekee ja toivoo jotain, ei välttämättä kakkosta, on valtavan kiihottavaa. Toki kiihotun myös ihan siitä kun saan tehdä toiselle hyvää ja tämä kiihottuu.

Tiedätkö mistä se johtuu kun puoliso on oppinut uusia temppuja ja yrittää kaikin tavoin miellyttää? Molemmat samasta syystä...

Vierailija
46/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly.

Niin, seksiäly, himoäly.

Vierailija
47/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti treenattu luomunaisen kroppa, hoikka vatsa, pystyt tissit, timmit reidet ja pitkät sääret. Salilla kasvatettu perse ( ei liian iso). Tämä kroppa yhdistettynä kauniisiin kasvoihin  ja pitkiin vaaleisiin hiuksiin. Ei isoja näkyviä tatskoja, silareita, huulitäytteitä jne. Trimmattu pimppa ja hyvä tuoksu. Sytyn!

Vierailija
48/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeä hyväkroppainen nainen. Sellainen joka on aktiivinen ja näyttää sen miehelle, eli saa miehen tuntemaan itsensä halutuksi.

Vierailija
49/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, josta säteilee eroottinen värinä. On sovussa ulkonäkönsä ja painonsa kanssa ja on seksuaalisesti halukas. Näyttää sen selkeästi, että haluaa.

💗

Vierailija
50/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ja muodokas takamus. Seksikäs pukeutuminen. 

Vierailija
51/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun nainen menee suloisesti selälleen ja levittää ja koukistaa jalkojaan samalla näyttäen sormellaan että tuu tänne. Pääsen päälle ja dominoimaan mikä kiihottaa aivan tajuttomasti. Nainen näyttää haluamansa asennon ennen kuin ehdin kellistää hänet minkä olisin joka tapauksessa kohta tehnyt.

Plus ettei aina sano ei, jos mä ehdotan jotain juttuja

M66

Vierailija
52/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi kirjoitti:

Himokas nainen, joka antaa itsensä ihan täysin pantavaksi. Se on äärimmäisen kiihottava hetki kun huomaa että kumppani on aivan toisessa maailmassa ja ääntelee ja voihkii hekumassa. Siihen päälle kun välillä tulee vielä kommenttia "saat tehdä mulle ihan mitä haluat" niin pistää kyllä pään sekaisin.

Myös "tiedä mitä haluan" kiimainen olemus on äärimmäisen kuumaa. Käskee nuolemaan pilluaan ja pyllyään ja tekee muutenkin mitä tahtoo.

Eli joko antautuu vietäväksi tai sitten vie itse.

Komppaan täysin

Iiro 62

Vierailija
53/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeä, voihkiva, vähän tuhma, kekseliäs, minutkin huomioiva

Vierailija
54/54 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset