Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pannut merkille, että ihmisistä kaupassa, äänestäjistä ja äänestettävistä vain miehet ovat suorittaneet vuoden ilmaisen sekä pakollisen palveluksen yhteiskunnan hyväksi?

Vierailija
11.06.2021 |

Ja tämä pitäisi jossain kohtaa ottaa myös huomioon.

Tämä ei ole ketju siitä moniko armeijan käy vaan siitä kuinka asia koskee vain miehiä. Se on ihan eri keskustelu.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
2/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen käy armeijan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten/missä se pitäisi mielestäsi ottaa huomioon?

Vierailija
4/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen käy armeijan.

Näin on. Uusista saapumiseristä 1-2% on naisia. Harmittavan paljon vain heistä keskeyttää palveluksen, keskeytysten määrä on 25%. Tämä taas johtuu siitä, että naiset saavat keskeyttää palveluksen seurauksitta.

Vierailija
5/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, millä tavalla tämä asia pitäisi ottaa huomioon? Kerro ihmeessä, ap.

Vierailija
6/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nykyään suorittaa puoli vuotta kestävän palveluksen, ei taida vuoteen yltää kuin harvat. Toisaalta noin ovat päättäjät ( pääosin miehiä ) aiemmin valinneet Suomen linjaksi, joten miten asiaan pitäisi suhtautua?

Vierailija
7/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on vapautettu palveluksesta

Vierailija
8/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ilmaisu "oletko pannut merkille". Se yleensä tarkoittaa jotain asiaa, joka pitäisi itse jotenkin havaita. Tähän kohtaan tuo ei oikein sovi, koska tämä ei ole mikään havainnoitava asia vaan ihan yleistietoa. 

Vierailija
9/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä ovat asian päättäneet. Jos miehet eivät haluaisi asevelvollisuutta, sitä ei olisi.

Vierailija
10/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen ilmaisu "oletko pannut merkille". Se yleensä tarkoittaa jotain asiaa, joka pitäisi itse jotenkin havaita. Tähän kohtaan tuo ei oikein sovi, koska tämä ei ole mikään havainnoitava asia vaan ihan yleistietoa. 

Tämä on juurikin havainnoitava asia siten että se huomioidaan ja pannaan merkille. Pelkkä muistutus riittää siihen.

Vierailija
11/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juurikin havainnoitava asia siten että se huomioidaan ja pannaan merkille. Pelkkä muistutus riittää siihen.

Kerro nyt ihmeessä, että miten asia pitäisi huomioida?. Tai lopeta tämä soopa.

Vierailija
12/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Miten tämä seikka pitäisi ottaa huomioon? Tekemällä aaltoliikkeitä jokaisen vastaantulevan miehen edessä? :D

Vierailija
13/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelijan piti taas päästä nälvimään ilmaiseksi saamallaan osaamisella?

Vierailija
14/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut koko asiaa

Vierailija
15/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös että globaalisti yli 90% vangeista, raiskareista, pedoista, murhaajista, latvalahoista ja kylähulluista on miehiä. Armeija ehkä hieman ehkäisee tätä kehitystä, miehet on epävakaampia, keskeytykset asepalveluksessa naisilla useimmin johtuu fysiikasta, miehillä pääkopasta.

Ajatelkaa jos kaikki se raha mitä menee vankeihin, ja vankiloihin menisi parempaan ja nuo miehet tekisi esim työtä...

Vierailija
16/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä, että miten asia pitäisi huomioida?. Tai lopeta tämä soopa.

Olet asian jo huomioinut ihan vain siitä keskustelemalla.

In case you didn`t notice.

Vierailija
17/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää siis erikseen muistaa ja huomioida, jos se tieto on oletusarvoisesti kaikilla olemassa eikä tätä asiaa oikein kukaan voi edes muistaa väärin. Oletko sinä pannut merkille, että Sauli Niinistö on presidentti ja että nyt on vuosi 2021? Muistathan sen varmasti tänäkin aamuna. Näinä aikoina se kannattaa pitää mielessä. 

Vierailija
18/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös että globaalisti yli 90% vangeista, raiskareista, pedoista, murhaajista, latvalahoista ja kylähulluista on miehiä. Armeija ehkä hieman ehkäisee tätä kehitystä, miehet on epävakaampia, keskeytykset asepalveluksessa naisilla useimmin johtuu fysiikasta, miehillä pääkopasta.

Ajatelkaa jos kaikki se raha mitä menee vankeihin, ja vankiloihin menisi parempaan ja nuo miehet tekisi esim työtä...

Toisaalta myös pörssiyhtiöistä joka ikinen on miesten aikaansaama.

Vierailija
19/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä ovat asian päättäneet. Jos miehet eivät haluaisi asevelvollisuutta, sitä ei olisi.

Itsenäisyyteen pyrkiminen taitaa olla myäs niiden toive, jotka eivät velvollisuutta suorita?

Vierailija
20/55 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelijan piti taas päästä nälvimään ilmaiseksi saamallaan osaamisella?

Minkä suunnittelijan? Ja mikä ilmaiseksi saatu osaaminen? Minä olen saanut ilmaiseksi tasan samat asiat kuin sinäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi