Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä, jos olen ruma mies

Vierailija
10.06.2021 |

Mitä voin oikeasti tehdä. Ulkonäköni ei herätä kenessäkään naisessa mitään huomiota. Kukaan ei huomaa minua ollenkaan. Olen täysin näkymätön. Pitäisikö minun hypätä kalliolta alas?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kai se ulkonäkö siitä huonone?

Vierailija
2/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaaan kertoo osaltaan siitä ettet ole vielä löytänyt sitä oikeaaa. Anna mahdollisuus sen tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä rumiakin naisia vaikka kuinka paljon ja väestön vanhetessa niitä on vain yhä isompi osa naisista.

4/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinee alkaa ylimaskuliiniseksi "örkkibarbaariksi"; kalju, parta, vähän läskiä ja enemmän lihasta. Tuo on yksi tapa olla karismaattinen, jos ei jostakusta ole nätiksi pojaksi niin ei kannata yrittää olla nätti poika. Tatuointeja kannattaa välttää, voi syntyä muotipellen tai linnavenkulan vaikutelma.

Vierailija
5/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa pari rumaa arpea naamaan niin menet jänskämiehestä ja naisia alkaa pyöriä ympärillä.

Vierailija
6/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mordorissa on paljon rumempia naisia, jotka eivät voi hypätä mihinkään.

Olet sentään vapaa mies.

Vierailija
7/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ulkonäössäsi on sitten niin pahasti vialla ettei sitä voisi muka korjata?

Vierailija
8/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä niin kerron mitä voit tehdä. Olen suomi24:ssä ja viisikymppinen. Olisi hauskaa neuvoa jotakuta.

Vierailija
9/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile näkövammaisia naisia !

Vierailija
10/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 2 tuttua sai herpestartunnan. Moni nainen ei halua ollenkaan enää kumppania noiden tautien takia.

Vierailija
11/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Näytä älykkyytesi naisille. Ei siis niin että olet negativisesti viekas saadaksesi naisen "hetken iloksi". Millä tavalla olet ruma? Vanhemmiten tuppaa sisäinen kauneus painamaan vaakakupissa ja varsinkin silloin, kun etsitään isäkandidaattia ja omaa arvostettavaa,kunnioitettavaa, rakastettavaa kumppania loppuelämään. Kannattaa myös niitä arvoja miettiä miten naista kohtelee sekä muutkin arvot elämässä. Sama pätee myös toisinpäin naisilta miehille. Tässä näin alkajaisiksi.

Vierailija
12/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuntosalille ja hanki kirurgiaa. Leukaimplantti ja nenäleikkaus ainakin.

Vierailija
13/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setänic Outreach Director kirjoitti:

Voinee alkaa ylimaskuliiniseksi "örkkibarbaariksi"; kalju, parta, vähän läskiä ja enemmän lihasta. Tuo on yksi tapa olla karismaattinen, jos ei jostakusta ole nätiksi pojaksi niin ei kannata yrittää olla nätti poika. Tatuointeja kannattaa välttää, voi syntyä muotipellen tai linnavenkulan vaikutelma.

Linnavenkulan vaikutelmallahan nimenomaan saa naisia

Vierailija
14/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI Älä Tee sitä! Itsemurha Ei ole hyvä ratkaisu!

Vierailija
15/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaa naamasi.

Vierailija
16/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on kun on vähän kirveellä veistetyn näköinen kuin että  on joku kiiltokuvapoika.

Nuo söpöt pojat vetoaa vain pikkulikkoihin. Naiset kaipaa miehen näköistä miestä, ei mallinukkea.

Vierailija
17/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille.

Tutkimusten mukaan suomalaiset naiset haluavat kaikkein eniten komeutta mieheltä. Siis feminiinisiä piirteitä.

Tutkimus ei kertonut, että mistä syystä on näin mutta oletan ( 😄) että johtuu Suomen ankarista ilmasto-olosuhteista, jolloin mahdollisimman kiltti mies on varmin, ettei heitä naista luonnon armoille.

Vierailija
18/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaan ei huomaa? Eiköhän ruma mies huomattaisi. Sama naisilla, rumat ja kauniit huomataan, ne mitäänsanomattomammat (heh mammat) jäävät noteeraamatta, aina siihen asti kun pääsee tekemisiin, ja yhdentekevyys saattaakin kääntyä kiinnostavuudeksi.

Ei tartte mua uskoa.

Vierailija
19/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestaudu sirkukseen.

Vierailija
20/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain opetellut olemaan ruma ja naiseton. Nykyisin olen ehkä keskivertoa ulkonäöltäni, mutta ei minun perään kyllä naiset vislaile tai muutenkaan kuolaa. Silloin nuorempana kun olisi pitänyt kerätä kokemuksia tytöistä oli itsetuntoni ihan nollissa kun olin niin ruma, ja aina sai kuulla siitä. Nyt sitten kun on jokseenkin sinut itsensä kanssa niin on vaan jo jotenkin niin paljon jäljessä seksuaalisessa kehityksessä, että ei oikein uskalla edes ajatella, että alkaisi mihinkään naissutinoihin vaikka mahdollisuus tulisi eteen. Kai sitä voi elää ihan hyvän elämän ilman naisiakin. Sen vain olen huomannut, että elämänlaatu kärsii paljon jos elämääni sattuu jokin naistuttavuus ilmaantumaan. Heihin ihastuu vain ihan liian helposti ja alkaa sitten kauhea tunnesekamelska ja kaikki on päin sitä itseään.

Terveisin Naispelko28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä