Onko 3 askia tupakkaa viikossa paljon?
Kommentit (15)
Ei se hirveesti ole. Aski päivässä on jo paljon. Eli seitsemän askia viikossa.
Itsekin poltan askin päivässä, joten ei ole minun mielestäni paljon. Tupakoimattoman mielestä voi olla paljon. Onhan minulla suurempi syöpäriski kuin 3 askia viikossa polttavalla, mutta riski on silti korkea tupakoijalla yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä minä edes tuohon!
Aski päivässä menee, piru vie.
Helposti ! Lasket x määrä mitä saat päivässä polttaa ja et lipsu siitä.
Minusta 8 tai 9 röökiä päivässä on paljon. Se on kuitenkin jatkuvaa, säännöllistä polttamista koko valveillaoloajan, eli miten sitä voi sanoa vähäiseksi?
Vähän on aski kuussa. Sen verran itsellä menee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta 8 tai 9 röökiä päivässä on paljon. Se on kuitenkin jatkuvaa, säännöllistä polttamista koko valveillaoloajan, eli miten sitä voi sanoa vähäiseksi?
Vähän on aski kuussa. Sen verran itsellä menee.
Oletko vkl polttaja?
Suurkulutin nuorempana kannabista, meni pahimmillaan yli gramma päivässä. Montako grammaa tupakkaa on yhdessä askissa? Joka tapauksessa jo grammasta kannabista tulee paljon tervaa, sen huomaa kun putsaa karstaa pesäputkesta. Tupakoitsijoilla ei ole mitään sellaista visuaalista tapaa huomata miten paljon sitä tervaa tulee. Jos olisi niin ei pitäisi kolmea askia viikossa pienenä määränä.
Aski päivässä varmaan aika perus, joten eipä tuo nyt vielä kauheasti tuoakoijien keskuudessa ole.
On se aika paljon siinä mielessä että tupakoinnin haitat saa jo vähäisellä polttamisella. Eikä tuo ole edes vähän jos polttaa lähemmäs kymmenen päivässä.
on
t; savuitta 10 vuotta, entinen sauhuttelija