Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokenut ulkomailla seksiromanssin?

Vierailija
10.06.2021 |

Oletko kokenut ulkomailla seksiromanssin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ihanan ja kuuman romanssin italialaisen Paolon kanssa. Tämä tapahtui joskus 20 v. sitten, kun olin nuori, huoleton ja vapaa. Ihanat muistot. 2 viikkoa taivaallista romantiikkaa ja intohimoista rakastelua. Kierrettiin hänen autollaan pohjois Italian maaseutua. Oi nuoruus ...

Vierailija
2/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo intohimoinen rakastelu ei tunnu suomalaisen tauno tasalakin kanssa ollenkaan samalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, Hurghadassa hotellin työntekijän kanssa. Minulle jäi muistoksi ihana poika, miehen kanssa en loman jälkeen ole ollut tekemisissä.

Vierailija
4/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalla juu.

Vierailija
5/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa yli 30cm ja Turkissa 25cm.

15cm ukot ei oo mun juttu!

Vierailija
6/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kyllä. Au pairina Australiassa. Mies sävelsi mulle kappaleita joita soitti akustisella kitaralla, oli piknikkiä ruusujen ja viinipullojen kanssa korkealla pimeällä koko kaupungin valojen säihkyessä edessämme.. Ai että. Nykyään niin kovin onnellinen nykyisen mieheni kanssa mutta olen tosi onnellinen että kerkesin kokea tuollaisen leffamaisen romantiikan suhteen jonka molemmat tiesivät päättyvän lähtööni

Vierailija
7/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

australian au pair lisää: mies myös opetteli Ievan polkan ja lauloi ja soitti sen minulle. Opiskeli musiikkia yliopistossa ja tämä oli heille sellainen luokkansa "tunnuskappale" hauskan melodiansa takia :D  arvostin kovasti! Olin myös sivulauseessa treffeillä maininnut tykkääväni Robinista, tuosta hänelle luonnollisesti tuntemattomasta popparista. No, eräs ilta mun istuessa partsilla oli käynyt kaivamassa Frontside Ollien youtubesta ja laittoi täysillä soimaan ja lauloi ja tanssi mukana :'''DD ai että, täällä naureskelen vedet silmissä. Ihania aikoja <3 Voi luojan kiitos lähdin vaikka pelotti, pliis nuoret, tarttukaa näihin tilaisuuksiin kun voitte

Vierailija
8/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yessss! Yx jenkki. Kivoja aikoja.

Vierailija
9/10 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin.....Intiassa suomalaisen, Norjassa suomalaisen, Tanskassa suomalaisen, Itävallassa suomalaisen, Usassa kolme kertaa (venäläinen, kanadalainen ja usalainen).

Nuo nyt on enemmän romansseja. Sitten on tietty turistilomapaikkojen yhden illan jutut, mutta niitä en laskeromansseiksi vaan seksikokemuksiksi, enkä edes muista kaikkia.

Vierailija
10/10 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kokenut.

Siitä tulikin vähän pidempi romanssi.

Seitsemästoista vuosi nyt menossa ja kymmenes vuosi Thaimaassa.