Täytyy muuttaa ulkomaille et voin olla täysin sellainen joka haluan olla
Täällä se ei onnistu kun ihmiset pitää mua vammaisena. Ja ei oteta mihinkään mukaan , keskusteluihin tai sosiaalisiin juttuihin.
Oon niin kyllästyny elämään täällä kiusaajien seassa
Kommentit (15)
Mä en voi olla sellainen kuin haluisin olla, koska ulkonäkö estää
Tiedätkö miten vaikeaa se on päästä ummikkona ulkomaalaisena mukaan porukkaan?
Missä maassa saa olla millainen haluaa?
Jos nyt ensin muuttaisit tuppukylästä isompaan. Olet jo.vuosia vaikertanut tätä täällä samaa palstalla, nyt on aika toimia!
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa saa olla millainen haluaa?
Lontoossa onnistuu hyvin! Harmi ettei tänne enää niin vaan muutetakaan.
Rahaton ja ilman ammattia, ei mikään maa halua sellaista vaivoikseen.
Helsingissä on paljon alueita, joissa on runsaasti kansainvälistä porukkaa, eikä juurikaan suomalaisia. Ei tarvitse lähteä kauas.
Vierailija kirjoitti:
Rahaton ja ilman ammattia, ei mikään maa halua sellaista vaivoikseen.
Ammatti on ja töissäkin olin, mutta terveys meni, ei mitään mahdollisuuksia enää :D. Jotain joskus olin, mutta muut päätti toisin.
Terv. kiusattu
Pahoittelen, mutta olen kohdannut enemmän ilkeitä ja ylimielisiä ihmisiä ulkomailla, kuin mitä Suomessa. Lisäksi ”mamuna” on vaikeampaa päästä tekemään kunnolla tuttavuutta
Ulkomailla eli Kiinassa, P-Koreassa, Venäjällä, kaikissa muslimimaissa, Jenkeissä, vanhoillisissa katolilaisissa maissa, Japanin täydellisyysihmiskulttuurissa, yms. voisit siis elää ja olla vapaammin kuin Suomessa🤣 Ok.
Joko olet ottanut selvää, missä maassa sinun kaltaisesi ihminen voi olla oma itsensä ja hyväksytään porukkaan?
Sama juttu joten jossain vaiheessa kun sukulaiset on taputeltu niin vaihtuu kyllä maa jonnekkin missä ei suamijuntteja joudu kohtaamaan...
Muuta ihmeessä. Kukaan ei jää sinua kaipaamaan.