Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen istui viereeni odotusaulassa!

Vierailija
10.06.2021 |

Ärsyttää! Tuijotti minua ensin sillä ilmeellä että minun pitäisi nousta ja antaa paikka hänelle. En noussut ja sitten istui ihan minuun kiinni 😲
En noussut siksi koska olen ainut ihminen koko odotusaulassa ja paikkoja vapaana 10 heti tässä silmieni edessä. Samanlaisia penkkejä kaikki.
Istui hetken ja huohotti ja huokaili isoon ääneen.
Ärsyttää kun itse pidän turvaväleistä huolta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit selvästikin vienyt hänen paikan :D

Vierailija
2/4 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran yhdelle jumppatunnille ekaa kertaa. Paikkana oli ihan normi koulun jumppasali. Seisoskelin salissa takarivissä odottamassa tunnin alkamista. Yksi nainen tuli närkästyneenä sanomaan, että "tämä on minun paikkani". Olin hieman ihmeissäni 🥴🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi seksiä.

Vierailija
4/4 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit selvästikin vienyt hänen paikan :D

Joo niin taisin tehdä.

Itse asiassa kerran aiemminkin olen vienyt täällä jonkun paikan. Pikkutyttö tuijotti minua sillä ilmeellä että ymmärsin istuvani hänen paikallaan. Nousin sitten, kävin vessassa ja kun tulin takaisin oli tyttö vaihtanut paikkansa siihen missä minä istuin eli arvasin oikein :D

Nyt en periaatteestakaan noussut kun kyseessä aikuinen, 70+ vuotias. Toki olisin noussut jos ei olisi ollut vapaita paikkoja tai olisin istunut ainoalla tuolilla jollaisella hän pystyisi istumaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi