Miten naiset nolannneet seksiyrityksen?
Monet naiset ei tajua kuinka arka paikka seksin epäonnistuminen miehelle voi olla. Nainen saatta vaan päästää räkäsen naurun huonosta suorituksesta. Miten naiset on sua nöyryyttäneet?
Kommentit (36)
Kehuvat sitä valtavaksi. Todellisuudessa vain normaalia suurempi :(
Seksin on tarkoitus olla kahden kauppa.
Kannattaa noista epäonnistumisista ottaa opikseen. Se nakkisi ei ole mitenkään ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa noista epäonnistumisista ottaa opikseen. Se nakkisi ei ole mitenkään ihmeellinen.
Oma vaihtaa väriä tunnetilan mukaan.
Kyllä 99% on uuri toisinpäin. Miehet irvailee lahnoista tms
Aika ovela yritys tekeytyä mieheks ja vastata sit tollasilla viesteillä kuin 1 ja 2.
Miksi ajattelet naurun niin, että siinä on naisella ollut tarkoitus loukata? Tapahtuma oli sinun ulkopuolellasi, mutta laitoit sille tietyn merkityksen sisälläsi. Nauroiko äitisi sinulle usein, kun teit jotain "noloa"?
Kyllä naisena ymmärrän. Miehisyys on liikaa kiinni suorituksessa. vaan minkäs teet, naisenahan siitä ei saa miehille sanoa, koska se vain pahentaa asiaa ja nolostuttaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tää on naisten sivusto, äijille omansa
Eli sinusta täällä ei saa olla miehiä, mutta täällä keskustellaan miehistä. Vaikutat rasistilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet naurun niin, että siinä on naisella ollut tarkoitus loukata? Tapahtuma oli sinun ulkopuolellasi, mutta laitoit sille tietyn merkityksen sisälläsi. Nauroiko äitisi sinulle usein, kun teit jotain "noloa"?
On olemassa hyväntahtoista ja pahantahtoista naurua.
Naisen tyydyttäminen ON suoritus, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Joskus onnistuu, toisinaan sitten taas ei
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisena ymmärrän. Miehisyys on liikaa kiinni suorituksessa. vaan minkäs teet, naisenahan siitä ei saa miehille sanoa, koska se vain pahentaa asiaa ja nolostuttaa lisää.
Miehisyys on jokaisen pään sisällä oleva asia. Jokaiselle miehelle se merkkaa eri asiaa. Elä yleistä.
Runkkaatko sä näille "häpäisyjutuille"? Mene hoitoon.
Olen itse nainen. Joskus naiset on kyllä tahallisesti törkeitä. En tietysti petipuuhia ole katsomassa ollut mutta esim mies yrittää lähestyä ja nainen nauraa tälle päin naamaa tms. Varmasti tosi kivoja kokemuksia kyseisille miehille. Kyllä niin naiset kuin miehetkin osaa olla julmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen. Joskus naiset on kyllä tahallisesti törkeitä. En tietysti petipuuhia ole katsomassa ollut mutta esim mies yrittää lähestyä ja nainen nauraa tälle päin naamaa tms. Varmasti tosi kivoja kokemuksia kyseisille miehille. Kyllä niin naiset kuin miehetkin osaa olla julmia.
Mitä sille uuvatille pitää sanoa, että tajuaa häipyä? Kun hienovaraiset ei-kiinnosta-viestit ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tyydyttäminen ON suoritus, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Joskus onnistuu, toisinaan sitten taas ei
En allekirjoita tuota. Joskus O "menee ohi". Joskus hyvin alkanut "nousu" vaan päättyy eikä siihen auta mikään. Niin voi käydä ihan itsetyydytyksessäkin. Eli ei se silloin ole siitä toisesta osapuolesta kiinni.
Mutta jos joku mies kuvittelisi tyydyttävänsä minut panemalla niin sitten häneltä vaadittaisiin kyllä melkoista suoritusta. Yli 40 seksuaalisesti aktiivisen vuoden aikana en vielä koskaan ole pelkällä panemisella saanut (en ole tosin yrittänytkään, koska yhdyntä on vain yksi osa seksiä).
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä jotain koomistakin, kun mies naama punaisena hikikarpalot otsalla ja silmät vauhkona yrittää epätoivoisesti saada seisokkia aikaan. Olis epänormaalia, jos ei ainakin sisäisesti alkais naurattaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruikuti ruikuti.
Tää on naisten sivusto, äijille omansa