Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän elää normaalisti mut mua pidetään vammaisena

Vierailija
10.06.2021 |

Joo ei oikee onnistu mikään enää. Ympärillä olevat ihmiset kyttää ja lyttää mua jatkuvasti, mua haukutaan vammaiseksi jo sosiaalitoimen puolesta. En ymmärrä miksi pitää painaa alas näin rajusti , tulen itsenäisesti toimeen niinkuin kuka tahansa normaali järkinen aikuinen.

Silti minua kohdellaan ala-arvoisesti ja alennetaan vammaisen tasolle. Minä olen tyhmä, erilainen, outo, enkä ymmärrä mistään mitään. Näin ajattelee kaikki ihmiset ympärilläni.

Mulla on valtava ahdistus tämän takia kun itse yritän siitä huolimatta elää normi elämää.
Muiden haukkumiset vaan tuntuu aika kurjalta ja vie energiaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ovat sitä mieltä, niin varmaan siinä on sitten jotain perää.

Vierailija
2/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko kiusaamista tämän takia? Et ole vammainen millään muotoa, ne jotka muita haukkuu ovat sitä itse! Kiusaajat ovat alinta kastia mitä elämässäni tiedän ja siksi inhoan kiusaamista/kiusaajia ylikaiken. Pahinta on se ettei he häpeä tekojaan tai puheitaan vaan kaikki uskovat pahat puheet ja jättävät kohteensa kärsimään yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko kiusaamista tämän takia? Et ole vammainen millään muotoa, ne jotka muita haukkuu ovat sitä itse! Kiusaajat ovat alinta kastia mitä elämässäni tiedän ja siksi inhoan kiusaamista/kiusaajia ylikaiken. Pahinta on se ettei he häpeä tekojaan tai puheitaan vaan kaikki uskovat pahat puheet ja jättävät kohteensa kärsimään yksin.

Kiusaamista se olisi jos sitä tapahtuisi tiettyjen ihmisten toimesta, mutta AP sanoi että kaikki ovat asiasta samaa mieltä, joten ei tipahda kiusaamiskategoriaan, ennemminkin faktalaatikkoon.

Vierailija
4/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vaan yrittää itse kovemmin tai vaihtaa sitä seuraa.

Vierailija
5/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä sosiaalitoimen palveluita ole pakko ottaa vastaan, vammaispalvelutkin ovat vapaaehtoisia. Sanot vaan, että ei kiitos ja näkemiin.

Vierailija
6/6 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et osaa toimia niinkuin yhteiskuntakelvollisen ihmisen kuuluisi toimia ,tässä yhteiskunnassa. Voit saada apua jos haluat. Ei ympäristöäsi ja ihmisiä voi muuttaa sinun tahtosi mukaiseksi. Sinun täytyy itse muuttua paremmaksi tai sopeutua .