Jos syö kuitenkin roskaruokaa ja herkkuja, niin onko silloin aivan sama jättää liikuntakin pois?
Eli kumoaako ne herkut kaiken liikunnan hyödyn ja tulos on sama, kuin ei liikkuisi ollenkaan? Vai onko silti parempi liikkua, vaikka söisikin sen jälkeen herkkuja.
Kommentit (13)
Jos ainoa tarkoitus on laihtua, niin kyllä herkkujen mättö kumoaa liikunnan hyödyn.
Jos olla yleisesti terveempi ja kohottaa kuntoa, niin totta kai kannattaa liikkua vaikka söisikin herkkuja. Saattaa kuitenkin lihoa liikkumisesta huolimatta.
Ylipainoisena ei saa liikkua, se on enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Laihduta ensin. Älä osta niitä herkkuja. Syö salaattia. Ei majoneesia.
Kyllä minä syön ihan mitä huvittaa, kaloreita tarvitaan että lihakset kasvaa. Sit myöhemmin voi karsia liian rasvan pois.
t. bodari
Kävelyn on todettu parantavan terveyttä joka tapauksessa, eli se kannattaa. Venyttelykin.
Pahimmat liikunnan kumoajat on alkoholi ja tupakka. Syö ihan rauhassa herkkuja, kieltäminen vain lisää himoa ja aiheuttaa just tuon "No ihan sama, antaa mennä kaiken läskiks kun söin tän yhden keksin!".
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisena ei saa liikkua, se on enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Laihduta ensin. Älä osta niitä herkkuja. Syö salaattia. Ei majoneesia.
No totta kai saa ja kannattaa liikkua. Reippaasti ylipainoisena ei ehkä kannata lähteä suoraan hölkkälenkille, mutta esim. kövely ja uinti sopii kaikille.
Kävely on oikeasti tehokas liikuntamuoto. Ei liikunnan tarvitse olla tuskaista hikoilua. Useammin tulee lähdettyä lenkille, kun se on kivaa, eikä liian raskasta puurtamista ja rääkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat liikunnan kumoajat on alkoholi ja tupakka. Syö ihan rauhassa herkkuja, kieltäminen vain lisää himoa ja aiheuttaa just tuon "No ihan sama, antaa mennä kaiken läskiks kun söin tän yhden keksin!".
Kumpaakin käytän. Olen yritellyt joka päivä kävelylenkkiä tehdä, mutta nyt ei tarvitse sitä tehdä : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaakin käytän. Olen yritellyt joka päivä kävelylenkkiä tehdä, mutta nyt ei tarvitse sitä tehdä : )
Minä olen joskus kaljanjuomisaikoina perustellut juomiseni sillä, että kun haen kaupasta mäyräkoiran niin saan samalla liikuntaa, jos en hakisi sitä niin en saa liikuntaa. Joten on terveellisempää mennä kauppaan ja hakea se mäyräkoira ja juoda se! No ei se nyt ihan niin menny.
Ihminen voi laihtua, vaikka olisi vuodepotilaana sängyssä. Kunnon vuoksi kannattaa toki liikkua, mutta laihtuminen edellyttää vähemmän kaloreita kuin on päivän tarve.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi laihtua, vaikka olisi vuodepotilaana sängyssä. Kunnon vuoksi kannattaa toki liikkua, mutta laihtuminen edellyttää vähemmän kaloreita kuin on päivän tarve.
Laihuus ei ole sama asia kuin terveys. Ylläri "läskifoobikoille", ihminen voi olla ylipainoinen ja samalla terve.
No mitäpä veikkaat