Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmisen tason määritellä numerolla?

Vierailija
09.06.2021 |

Tänäänkin just täällä joku itki: Olen 8,5 arvoinen mies ja saan Tinderissä vain nelosen naisia. Onko tämä siis yleistäkin ajattelua nykyään? Ja minkä arvosanan näin ajattelevat ihmiset antavat itselleen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä. Jokainen ihminen on niin ainutlaatuinen ja moniulotteinen.

Vierailija
2/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä olen just sellainen nelosen nainen. Älyä, huumorintajua ja luonnetta kehutaan, mutta oon ruma. Sitä ei saa anteeksi. Oon tyytynyt siihen, että rakkaus ei oo mua varten. Jos tätä olisi kysytty muutama vuosi sitten ennen kuin tuli ero pitkäaikaisen kumppanin kanssa, olisin idealistisesti vastannut, että ei ihmisiä tälleen voi numeroida, mutta treffimaailmassa laput tippui aika nopsaan silmiltä. Siis voi. Todellakin voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tietty kasi tai ysi, hurjimmat 10-, naiset joku nelonen?

Vierailija
4/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Jollekin 4 nainen on 9. Itselläni ei ole kyllä hirveästi arvostusta näille numeroita antaville. Ihmisissä on muutakin kuin ulkonäkö.

Vierailija
5/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mä olen just sellainen nelosen nainen. Älyä, huumorintajua ja luonnetta kehutaan, mutta oon ruma. Sitä ei saa anteeksi. Oon tyytynyt siihen, että rakkaus ei oo mua varten. Jos tätä olisi kysytty muutama vuosi sitten ennen kuin tuli ero pitkäaikaisen kumppanin kanssa, olisin idealistisesti vastannut, että ei ihmisiä tälleen voi numeroida, mutta treffimaailmassa laput tippui aika nopsaan silmiltä. Siis voi. Todellakin voi.

Just tota ihmettelen. Kun minusta älykäs ja huumorintajuinen ihminen ei vain voi olla ruma. Ehkä joku tosi ilkeä vois olla ruma, jos olisi sellainen kylmä katse. Mut mä en oo koskaan ollu tinderissä, niin en tajua...Määrittelisin esim. sinut kympin naiseksi.

T.ap

Vierailija
6/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä. Jokainen ihminen on niin ainutlaatuinen ja moniulotteinen.

Kiitos, olen samaa mieltä!

Ihanaa lukea kommenttisi täältä..

Vierailija
7/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pistemiehet elää harhassa, että niitten numero on yli tuplasti sen mitä se oikeasti on. Sitten ihmettelee kun ysin naiset ei lämpene niitten vikittelystä.

Jotenkin ne kuvittelee, että tavallisuus miehellä on 8-9 arvoista, kun se naisilla olis 4-5. Jännä juttu.

Vierailija
8/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Ei kai kouluissa numeroarvostelu ole koskaan ollut mikään ongelma? Eli voi!

Vierailija
9/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan osaisi antaa kenellekään ihmiselle mitään numeroarvosanaa, kaikkein vähiten itselleni.

Vierailija
10/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kävit koulusi? Meillä ei koulussa arvioitu yhdenkään oppilaan tasoa. Osaamisen tasoa kyllä. Ja siihen oli (on) selvät, melko universaalit kriteerit, jotka lienee määritelty opetussuunnitelmassa. Ei niin, että jokainen ope ihan randomisti omien mieltymystensä perusteella antaa ihmiselle tietyn tasonumeron.

Vitsistähän tuo tasojankutus on alkanut. Sitten jotkut neurokirjon ihmiset alkoivat ottaa sen tosissaan. Nyt suurimmaksi osaksi kyse on vain provoilusta, mutta ilmeisesti on myös niitä, jotka oikeasti kuvittelevat, että pariutumisessa on kyse tasoista ja rimoista.

Vierailija
11/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää pistemiehet elää harhassa, että niitten numero on yli tuplasti sen mitä se oikeasti on. Sitten ihmettelee kun ysin naiset ei lämpene niitten vikittelystä.

Jotenkin ne kuvittelee, että tavallisuus miehellä on 8-9 arvoista, kun se naisilla olis 4-5. Jännä juttu.

En pidä itseäni komeana eikä moni muukaan mies, mutta kummasti naiset tuntuu pitävän, jännä juttu

Vierailija
12/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ainakaan minun kohdalla arvosteltu kokonaisuutta, esim minua naisena. Ei edes ulkonäköä tai luonnetta tai seksuaalisuutta, vain osaamista tietyissä oppiaineissa Ootko sä hei sellainen ihan oikea numeroita antava autistimies? Kerro lisää itsestäni, niin sivistyn. T. Ap

Vierailija
13/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ite ainaki oon täys nolla.

Vierailija
14/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on 100% ihmisiä paitsi narsistit ja muut naisten ahdistelijat ei ole mitään.

Jos olet kerrankin ahdistellut, käyttänyt fyysistä voimaa ja vain vähätellyt tekoasi, et ole koskaan mitään. Siis pakkasen puolella niin paljon ettet voi ihmisyyttä saavuttaa.

Vierailija
15/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Voi, ite ainaki oon täys nolla.

Jos et ole koskaan ahdistellut ketään, olet 100.

Vierailija
16/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romeo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni komeana eikä moni muukaan mies, mutta kummasti naiset tuntuu pitävän, jännä juttu

Miten tää liittyy asiaan? Osaatko lukea?

Vierailija
17/17 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllähän sen ihan tosielämässä monesti näkee, että tietyillä miehillä on aivan epärealistinen käsitys itsestään. Mutta vaikka mies olisikin "samaa tasoa" naisen kanssa, on aivan kahjo ajatus, että naisen pitäisi lämmetä vain siksi, että he sattuvat olemaan samaa tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän