Noniin, ostin elämäni ensimmäiset osakkeet 4 eri firmaa ja 100 € meni :) Nytkö jään vaan odottelemaan rikastumista?
Osinkoja pitäisi olla tulossa kaikista, wohoo! Saanko osallistua yhtiökokoukseen jos omistan 2 osaketta? :) :)
Kommentit (48)
Nyt ei muuta kuin 70 vuoden odotus ja kurkkaa sitten paljon tuli tuottoa!
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonko tuli kuluja näistä ostoista?
Kyllä mun pääoma on sen saman 100 mikä menikin. Tuhlasin viimeistä senttiä myöten osakkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei muuta kuin 70 vuoden odotus ja kurkkaa sitten paljon tuli tuottoa!
Ai hurja, en millään malta odottaa!
Sanopa mitä ostit niin muutkin saavat olla sitten miljonäärejä.
Tuossa taisi mennä 3 vuoden tuotot kuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa mitä ostit niin muutkin saavat olla sitten miljonäärejä.
Kahta ruotsalaista, yhtä USA:sta ja vielä loput hilut hassasin Outokumpuun.
ei "jäädä odottamaan". Sitä ostamista pitää jatkaa koko ajan. Ei sitä muuten vaurastu.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa taisi mennä 3 vuoden tuotot kuluihin.
No tämä oli onneksi kaikki ilmaista rahaa mulle :) Ajattele että olen vaikka pulloja keräämällä saanut tuon.
Vierailija kirjoitti:
ei "jäädä odottamaan". Sitä ostamista pitää jatkaa koko ajan. Ei sitä muuten vaurastu.
Kyllä mulla rahaa vielä jäikin mutta en keksinyt enempää kohteitakaan mihin olisin nyt tähän hätään tuhlannut.
Hajautus on kaiken A ja O, että oli hyvä ettet laittanut kaikkia rahoja yhteen osakkeeseen.
Jos kohtuullisen hyvin käy niin ehkä sulla on reilu pari tonnia 50 vuoden päästä.
Yks pappa oli muinoin ostanut Nokiaa ja huippuvuosina saikin sitten jälkeläisilleen sievoiset rahat.
Miksi kaikki kuvittelee kulujen olevan korkeita? Nordealla kulut aina 1% osakkeen hinnasta.
-ei ap
Saat osallistua yhtiökokoukseen Ja pääset syömään lohivoileipiä ja lakkakakkua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki kuvittelee kulujen olevan korkeita? Nordealla kulut aina 1% osakkeen hinnasta.
-ei ap
Kyllähän niillä merkitystä on. Outoa sitäpaitsi, että ap iloitsee osinkojen saamisesta. Noin pienillä sijoituksilla, miksi nostaa.
Vierailija kirjoitti:
-ei ap
Koska Nordnetti ottaa ulkomaisista kaupoista min. 15 eur laaki. Haha, 80-luku haluaa hintansa takaisin :D
Mutta ei listautumisista. Osta silloin.
Ja paljonko tuli kuluja näistä ostoista?