Kotisokeroijat apua!!
Jos joku osaa sokeroida itsensä kotona neuvoja kaipaisin.
Olen ensikertalainen ja yritin tänään sokeroida sääret+kainalot+bikinirajat. Tulos: osa karvoista lähti, osa jäi vaikka käytin kyllä ihan runsaasti aikaa tähän. Ymmärrän kyllä että liian lyhyet karvat ei tartu mutta mulle jäi ihan 5mm pitkiäkin sääriin.
Lisäksi: mulla on nyt pienenpieniä mustelmia niissä kohtaa mistä karva lähti kokonaan! KIva näky!
Easy wax oli tuote. Aikansa otti että sain sokerista oikeanlaista, vai sainko sittenkään...
Kommentit (5)
Käytän sokeria ainoastaan alakertaan. Säärikarvat niin hennot ettei tartu ja kainalot puolestaan pelottaa kivun puolesta. Onkohan se easy wax semmoinen rasia, jos, niin mullakin se käytössä. Ollut jo vuosia. Katsoin videon ja huomasin että olen käyttänyt sitä aina väärin :D laitan rasian mikroon n. 10 sek. Kuopasen sopivan nökön ja leivon sitä kunnes se on hyvä koostumukselta. Jos huoneessa on liian kuuma sokeri menee ihan höpöksi samantien.
Valitettavasti itse en osaa auttaa. Itselläni myös sokerointiongelmia... Itselläni sokerointimassa ikäänkuin sulaa liian nopeasti ja siitä tulee aivan liian tahmeaa. Mössö tarttuu sääriin eikä saa pirullakaan irti. Varmaan nämä helteet tekevät myös tehtävänsä.
Joskus vuosia kun tein massan itse, sain koostumuksesta täydellistä. Karvat lähtivät todella helposti ja tuli nättiä jälkeä.
Onko sinulla tekniikka kuitenkin hallussa vai veikkaatko että onko vika massassa?
Ensin laitoin liikaa vettä ja pesin lällin pois jaloista. Tämä tapahtui x3.
Sitten laiton vettä vain tipan ja itse sokeri oli ok, mutta taisi sitten mennä liian lämpimäksi tai jotain kun menin ikkunan eteen lattialle parempaan valoon.
Bikiniraja oli senverran "tuuhea" että se onnistui parhaiten.
Sääret ja kainalot joudun vielä sheivaamaan siistimmäksi kuin perjantaina on juhlat.
Jep. Lämpimässä menee lälliksi. Pitää toimia vauhdilla tai löytää viileämpi huone
Olisiko kenelläkään tästä antaa vinkkejä? Nyt kun olen rääppinyt sääret harvakarvaiseksi niin odottelen kuukauden että karvat kasvaa uudestaan pitkiksi...