Jos oletaan, että USAn asevoimien havainnot ovat oikeita ufoja eli voivatko siis olla soluttautuneita keskuuteemme?
Tulevat jostain tosi kaukana olevasta galaksista ja tekniikka aivan eri tasolla kuin meillä joten tekniikan pojat pitävät varmaan hyvin mahdollisena.
Venäjä se ei ole koska heillä on juuri samanlaisia havaintoja ja Kiina on muutenkin perässä tekniikan osalta ja sen edistynyt lähinnä kopioimalla länttä eli sekään se ei voi olla.
So it has to be someone else...
Kommentit (28)
Tiedättekö, jos teillä on kissa kotona, kun ne yhtäkkiä istuvat keskellä huonetta paikallansa jonkin aikaa. Ne lataavat Tietoja 🙀🛸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälleen alienina voin kertoa, että kyllä me täällä ollaan hengailtu jo pitempään. Böö!
Ajattelin vielä mainita, että olen parhaillaan Kiinassa. Söin juuri pari mandariinia, bwahahaa!
Keisarillisen kiinan virkamies?
Juu, ne on makoisia. Usein varsinkin maksa on kivasti etanolilla marinoitu.
Juhan af Grann on varmaan ihan raivona... "Mähän sanoin, että mä olen oikeassa..."
Kiinnostus on heillä meihin samaa tasoa kuin ihmisillä uutiseen, jonka mukaan Brasilian sademetsästä on tunnistettu uusi hyönteislaji.
"55437857348 valovuoden päässä on havaittu planeetta, jolla elää mm. primitiivinen apinalaji"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälleen alienina voin kertoa, että kyllä me täällä ollaan hengailtu jo pitempään. Böö!
Hih! Tää on siitä kiva juttu, että voimme kertoa sen heille ihan suoraan, mutta he eivät kuitenkaan usko.
t. toinen alien
P.S. Kuinka monta sukupolvea sinun sukusi on ollut maapallolla? Vai oletko ensimmäisen polven mala? (maahan laskeutuja (selitys maan kanta-asukkaille))
Toista sukupolvea. Vanhempia alko ärsyttää se kekkulointi, ja tultiin tänne relaileen. Kyllähän se tiedät millasia snobeja meillä Altair 4:llä on. Käytiin viime lomilla moikkaan sukulaisia. Ei niitä jaksa, ollaan niin intergalaktista että! Täällä on paljon letkeempää.
Onko Halla-aho jo linjannut kantansa näihin "muukalaisiin"?
Juhan af Grann sanoi jo 80-luvulla/90-luvulla että Pentagon tietää kaiken.
Ja täällä kolmas. Olen ollut jo hyvin monena. Suomalaiseksi kiltiksi mieheksi en enää ala, oli niin tylsää, kun piti ulista ja valittaa koko ajan. Kestin vain puoli päivää. Tämä av-mammailu on ihan siedettävää.