Ymmärrätkö, miten voimakkaita implikaatioita universumin äärettömyydellä olisi? Esimerkiksi sinusta olisi loputon määrä kopioita tekemässä kaikkia mahdollisia asioita
Kommentit (11)
Implikaatio tarkoittaisi, että asialla olisi jotain vaikuksia minuun, mitä sillä ei ole.
Itse asiassa trollaankin vain siksi että on sama mahdollisuus että kaikki tapahtuu myös toisessa ulottuvuudessa joten hyöty on kaksinkertainen. Muuten en ehkä taitaisi jaksaa vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa trollaankin vain siksi että on sama mahdollisuus että kaikki tapahtuu myös toisessa ulottuvuudessa joten hyöty on kaksinkertainen. Muuten en ehkä taitaisi jaksaa vaivautua.
Siis moninkertainen
Joku leipoo loputtoman määrän aloituksia aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis moninkertainen
Hyöty on ääretön 😊
Ei sillä ole mitään implikaatiota, jos kopiot etääntyvät meistä valon nopeudella tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis moninkertainen
Hyöty on ääretön 😊
No lukitaan se sitten. Aina paranee
Oikeasti tämä universumi on ainoa, jossa ap enää kirjoittaa AV:lle. Olemme jo tuhonneet kaikki muut versiot paitsi ne, joissa hän makaa koomassa.
T: Multiuniversumin tekninen hallintovirasto
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään implikaatiota, jos kopiot etääntyvät meistä valon nopeudella tai yli.
Universumit eivät etäänny tai lähenny toisiaan koska ne eivät sijaitse samassa universumissa.
Ei universumin äärettömyydestä automaattisesti seuraa sitä että kaikesta olisi ääretön määrä kopioita.
Lopeta jo.