Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas ahdistus. Mikä auttaisi?

Vierailija
09.06.2021 |

Ja on käyty lääkärissä ja terapiassa jo, ihan hyviä juttuja olivat ja terapiassa puhuminen oli kyllä muuten hyödyllistä mutta ahdistusoireita se ei vähentänyt. Ahdistuksen aiheet vaihtelee, osa niistä joskus poistuukin mutta kova ahdistus pysyy.

Mikähän auttaisi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viinahan siihen auttaa. Ryyppää nyt vaikka pari viikkoa ensi hätään.

Vierailija
2/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi. Jotkut on myös saanut paljon apua kannabiksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta jotain luovaa. Mikä itseäsi kiinnostaa? Älä käytä mitään päihteitä, ne ovat valhetta ja petosta,tyhjyyttä..

Vierailija
4/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viinahan siihen auttaa. Ryyppää nyt vaikka pari viikkoa ensi hätään.

En käytä alkoholia enkä huumeita, ei tee mieli. Ja olen illat, yöt ja viikonloput vastuussa pienestä lapsesta joten en edes voisi käyttää. Ap

Vierailija
5/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
6/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki somet pois. Samaten uutisten seuraaminen ainakin hetkeksi.

Vierailija
7/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko lääkityksen?

Vierailija
8/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrasta jotain luovaa. Mikä itseäsi kiinnostaa? Älä käytä mitään päihteitä, ne ovat valhetta ja petosta,tyhjyyttä..

Paha olo lähtee puhumalla ja paska pesemällä.on lukuisia tuki numeroita.Jonne voi soitaa 24h/ 7 päivää.Hakukoneelesi netti.Teet itse vähän työtä numeroon,jossa tulet kuuluksi.Useimissa voi olla ilman nimeä.Jotta on matala kynnys soitaa,kun hätä suuri.

Vierailija
9/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsodiatsepiinit kuten Diapam.

Vierailija
10/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies

Vierailija
11/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ei ole saanut tehdyksi mitään näille mielenterveysongelmille. Historian huonoin pääministeri.

Vierailija
12/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin

?

Olen töissä päivisin, nyt tosin kesälomalla.

Ap

Vierailija
13/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatuni paranee ja voimaannun aina, kun ole pari viikkoa poissa sähköisten ajansyöppöjen luota . Radiosta iltayöstä hyvää musiikkia ja muuten ihan hiljaista . Uutisten rähinää vain kerran päivässä .

Vierailija
14/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha olo lähtee puhumalla ja paska pesemällä.on lukuisia tuki numeroita.Jonne voi soitaa 24h/ 7 päivää.Hakukoneelesi netti.Teet itse vähän työtä numeroon,jossa tulet kuuluksi.Useimissa voi olla ilman nimeä.Jotta on matala kynnys soitaa,kun hätä suuri.

Minulla on siis ollut vuosien ajan voimakasta ahdistusta, kun olen siis terapiassakin käynyt. En voi soitella koko ajan tukipuhelimiin, ne on tarkoitettu vähän muunlaisiin tilanteisiin, esim yllättäviin kriiseihin.

Vierailija
15/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin

?

Ap

Ahdistus on syy sairauslomaan, älä suotta lomaasi polta tuollaisessa tilassa. Ja se lääkitys päälle heti, kestää viikkoja ennen kuin alkaa toimia.

Vai oletko vain ”palsta-ahdistunut”?

Vierailija
16/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea lääkitys. Jos sulla on jotain, keskustele asiasta lääkärin kanssa. Voi vaihtaa tai annos kasvaa. Kannattaa oikeasti ottaa lääkeapu vastaan. Voit sitte myöhemmin pikkuhiljaa niistä luopua, jos olet lääkevastainen. Ei se jumppa ja ulkoilu auta, jos on paha tilanne.

Vierailija
17/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hengitysharjoituksia

Vierailija
18/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
19/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin

?

Ap

Ahdistus on syy sairauslomaan, älä suotta lomaasi polta tuollaisessa tilassa. Ja se lääkitys päälle heti, kestää viikkoja ennen kuin alkaa toimia.

Vai oletko vain ”palsta-ahdistunut”?

Minulla on ahdistusdiagnoosi ja terapiakin käytynä. Dg ollut jo 10 vuotta. Olen kuitenkin rimaa hipoen työkykyinen enkä saa saikkuja, kun sain dg:n niin sain kahden viikon saikun ja senkin kela hylkäsi, sen jälkeen en ole saikkuja saanut.

Lääkitys ei ole erityisemmin auttanut, kokeiltu paria eri, mutta koska olen työkykyinen niin päätetty että parempi olla ilman lääkitystä kun työkykyä on eikä lääkkeistä mainittavaa hyötyä. Diapamia tai vastaavaa ei ole suostuttu määräämään.

Ap

Ap

Vierailija
20/23 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on. Totu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä