On kiva, kun Kesäterassi-ohjelma taas alkaa mutta
miksi ihmeessä se Tuija Pehkonen ei pysynyt pois? Tuija Pehkonen, Anni Hautala ja Marja Hintikka pliis jääkää kotiin. Ketä te ette halua nähdä telkkarissa?
Kommentit (28)
Hanna Sumari on väsyttävä "joka alan asiantuntija". Kyttäilee ihmisten asunnot ja kesämökit. Perjantaisin lässyttää siinä ruokaohjelmassa. Syö ja latkii viiniä.
Antero Mertaranta tulee Kesäterassiin mukaan. Ai niin mutta se ei ärsytä mua. Sitähän tässä kysyttiin.
Toivottavasti Juha ja Jutta ei tuu leveilemään suhteellaan.
Muutenkin alkaa liikaa radiosta jengiä työntymään telkkariin. Vaikka eivät sovi yhtään.
Eilen tuli katsottua ja Pehkonen oli yhtä imelä, kuin ennenkin. Erika Vikman hehkutti suvaitsevaisuuttaan ja kehui olevansa nyt rohkeasti oma itsensä.
Outo oli Aihisen ja Saariluoman "haastattelu". Niiltä ei kysytty paljon mitään. Jaakko S. vaan markkinoi niiden kirjaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli katsottua ja Pehkonen oli yhtä imelä, kuin ennenkin. Erika Vikman hehkutti suvaitsevaisuuttaan ja kehui olevansa nyt rohkeasti oma itsensä.
Mua nauratti, kun Lore ja Tuija näytti siltä, ettei ne ymmärrä sanaakaan Erikan höpinöistä. Aika vaivaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan samat. Pehkonen on ihan hemmetin imelä muija. Hautalaa ja Hintikkaa on nähty jo enemmän, kuin tarpeeksi.
Vapunko olisitte sitten halunneet sinne käkättämään?
Mutta kukas olisi hyvä naisjuontaja?????
Mä en kyllä keksi ketään.
En mä kyllä katso tuota ohjelmaakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti, kun Lore ja Tuija näytti siltä, ettei ne ymmärrä sanaakaan Erikan höpinöistä. Aika vaivaannuttavaa.
Huomasin saman🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan samat. Pehkonen on ihan hemmetin imelä muija. Hautalaa ja Hintikkaa on nähty jo enemmän, kuin tarpeeksi.
Vapunko olisitte sitten halunneet sinne käkättämään?
Mutta kukas olisi hyvä naisjuontaja?????
Mä en kyllä keksi ketään.
En mä kyllä katso tuota ohjelmaakaan...
Esimerkiksi kymppiuutisten Maija Lehmusvirta olisi asiallinen ja ystävällinen.
Katsoin, ettei se Erika Vikman niin kaunis olekaan, kuin muistin. Siis kasvoiltaan. Hoikka ja siro vartalo kyllä.
Mitähän Lore tekee muun ajan vuodesta? Onko ihan kotimiehenä vaan?
Tyhjästä nyhtäisty ohjelma, ei jaksa kiinnostaa.
Näyttäisivät vaikka Eränkävijät Äija koiraa, sitä jaksaa katsoa koko illan,
on muuten mainio tapaus ja ihanat Lapin maisemat.
Samat vieraat pyörii vuodesta toiseen, ihan turha ohjelma. Kova oli Saariluoma puhumaan, Aihinen ei paljoa ääneen päässyt. Fressin näköinen oli Aihinen, hiuksetkin nyt siististi.
Vierailija kirjoitti:
Samat vieraat pyörii vuodesta toiseen, ihan turha ohjelma. Kova oli Saariluoma puhumaan, Aihinen ei paljoa ääneen päässyt. Fressin näköinen oli Aihinen, hiuksetkin nyt siististi.
Ja hampaat valkaistu..
Miksi Tuija lääppii ja taputtelee Lorea. Eikö tuo ole häirintää..
Joo Aihisen hampaat loistivat valkeuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmrtääkö kukaan muukaan ex-tangokuningattaren höpinöistä yhtään mitään? Tytön ulosanti ei koskaan ole ollut järin vahvaa ja tuntuu muutenkin heikkenevän vuosi vuodelta. Varsin sekavan oloinen kaikkiaan. Toivottavasti ei mitään vakavaa päällä.