Millainen ihminen ilkeilee asiakaspalvelijalle?
Olen pikaruokaravintolassa töissä ja saan päivittäin p*skaa niskaani. Menee jo toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta silti jää mieleen pyörimään joskus että mikä saa ihmisen käyttäytymään niin? Olen itse aika vahva luonne, mutta huonoimpinakaan päivinä ei tulisi mieleenkään huutaa asiakaspalvelijalle, ei vaikka hän olisi tehnyt virheen.
Ymmärrän kyllä vanhuudenhöperöt, alkoholisoituneet tai muuten vaan hukassa olevat tapaukset, mutta sitten joskus tapaa ihan normaaleja, siistejä ihmisiä jotka yhtäkkiä kiihtyvätkin nollasta sataan ja saan jopa kehotuksia päästää itseni päiviltä 😯 herää ajatuksia, että onko näillä ihmisillä lapsia? Ovatko heille samanlaisia, entä jos joku puhuisi heidän lapsilleen noin? Mitä tekevät työkseen, eivät varmaan ainakaan asiakaspalvelua?
Kommentit (14)
Ei kannata valita kumppaniksi. Tarkkaile seurustelukumppanin asiakaspalvelijakäyttäytymistä.
Monasti alkanut myyjä tiuskamaan ja täältähän pesee heti takaisin! Yleensä ovat hyvin vaikeina sitten. Henkilökohtaisuuksiin en mene, mutta huomautan epäystävällisestä palvelusta.
Onko se niin olennaista millaisia ne ovat? Näethän sen jo itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Monasti alkanut myyjä tiuskamaan ja täältähän pesee heti takaisin! Yleensä ovat hyvin vaikeina sitten. Henkilökohtaisuuksiin en mene, mutta huomautan epäystävällisestä palvelusta.
Olen nelikymppinen, enkä ole koskaan kohdannut tiuskaavaa asiakaspalvelijaa. He ovat aina olleet kohteliaita.
Sellainen, joka luulee olevansa oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka tietää asiakaspalvelijan olevan väärässä eikä jaksa sinun kaltaisia tyhjäpäitämontaa jankkaamiskertaa.
Ketjun ensimmäinen aasiakas ilmoittautunut😂
Kampaaja ei pitänyt siitä että esitin omia mielipiteitä hiusteni leikkuun suhteen.
Tokaisi: minä olen kampaaja, ettäs tiedät.
:O
Vierailija kirjoitti:
Mitä, mitä! Jos on kokenut saavansa huonoa palvelua, silloin pitääkin antaa palautetta, harvoin porukka ihan piruuttaan tiuskii. Voit myös miettiä, onko sinussa mahdollisesti jokin ärsyttävä ominaisuus.
Voi kyllä tiuskii. Eräs asiakkaistani löi kerran päänsä liiketilassamme olleeseen seinähyllyyn (en näe mitään syytä miksi hän käveli sitä päin) ja rupesi melskaamaan ja vaatimaan alennusta. Pahoittelut eivät auttaneet. Kun näen ko. matamia kaupungilla, kerron aina seuralaisilleni tapahtuneesta. Saan siitä tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Monasti alkanut myyjä tiuskamaan ja täältähän pesee heti takaisin! Yleensä ovat hyvin vaikeina sitten. Henkilökohtaisuuksiin en mene, mutta huomautan epäystävällisestä palvelusta.
SINÄ olet juuri se henkilö joka tiuskii ja riehuu koska KUVITTELEE muiden tekevän hänelle niin.
Työskentelen itsekin asiakaspalvelussa ja eräiden kohdalla kuulee heti äänestä että kaikki mitä sanoo ja miten sen sanoo on väärin.
Jokaisella hullulla on muka oikeutus käytökselleen.
Ei minulle vapaa-ajalla yksikään asiakaspalvelija tiuski. Ei koskaan! Koska olen kohtelias ihminen.
No useinhan nämä ovat persoonallisuushäiriöisiä. Monet pystyvät ja joutuvat hillitsemään ominaisuuksiaan työ- ja yksityiselämässään oman etunsa vuoksi, mutta aspa on se henkilö, jonka kanssa he kokevat voivansa päästää todellisen minänsä valloilleen. Siksi onkin hyvä vinkki aina tarkkailla, miten joku kohtelee ihmisiä, joita "ei tarvitse" kohdella hyvin. Siinä näkee, mikä tyyppi on oikeasti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Monasti alkanut myyjä tiuskamaan ja täältähän pesee heti takaisin! Yleensä ovat hyvin vaikeina sitten. Henkilökohtaisuuksiin en mene, mutta huomautan epäystävällisestä palvelusta.
Jaa oikein monasti? Olen 50v enkä muista yhtään tapausta, jossa aspa olisi minulle tiuskinut. Jotain vikaa on pakko olla käytöksessäsi tai ymmärryksessäsi, jos jatkuvasti koet, että sinulle tiuskitaan.
Tyhmä ilkeilee. Ei ajattele yhtään, että et sinä ole syypää hänen ongelmiinsa. Se syy on jossakin muussa tahossa.
Tsemppiä 👍
Ja jaksamisia!
Et ole ainoa, joka on tehnyt itsestään kanssa vastaavanlaisia aloituksia. Toiset tästä aiheesta tehneet Ap:t ovat myös muistuttaneet, että mukavat eleet piristää huimasti heidän päiväänsä. Te asiakaspelvelijat olette niitä, jotka ovat siinä auttamis-asemassa, joten miksi ilkeillä?
huono itsetunto, siis sillä asiakkaalla