Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olette pelänneet ylennystä?

Vierailija
09.06.2021 |

En hakenut uutta työtä tai vaativampia tehtäviä, vaan tarjous tuli hyvin yllättäen, johon suostuin yhden päivän miettimisen jälkeen. Isoin syy suostumiseen oli palkka, mutta myös työn haasteellisuus. Tuntuu, että olen vuosia tehnyt hyvin helppoja töitä, missä olen myös päässyt todella helpolla.

Nyt kuitenkin mietityttää. Isompi palkka tarkoittaa myös isompia vastuita. Työ on myös hyvin itsenäistä puurtamista ja ala on minulle tuntematon.

Minua ei yleensä pelota uudet työt tai uudet haasteet, mutta nyt jotenkin alkoi kauhistuttamaan. Mitä jos en osaa? Tai mitä jos olenkin ihan tunari ja vaihdan tälläisen normaalin OK työn, joka on minulle stressitöntä ja helppoa - haasteisiin joissa en pärjää?

Kuinka paljon te olette stressanneet ylennystä tai suurempia vastuita töissä, ja onko isompi palkka tuonut lisästressaamista, että pitää olla sen "arvoinen"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyin väistämään esimiesaseman opiskeluihin keskittymiseen vedoten.

En vaan halua olla vastuussa muiden ihmisten tekemisistä.

Vierailija
2/4 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyin väistämään esimiesaseman opiskeluihin keskittymiseen vedoten.

En vaan halua olla vastuussa muiden ihmisten tekemisistä.

Minulla ei onneksi ole esimies vastuuta laisinkaan. Sitä en haluaisi.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä kohta tulet valittamaan, kuinka isommasta palkasta ei jääkään verojen jälkeen niin paljon säästöön kuin haluaisit. Se on rikkaiden suurin huolenaihe.

Vierailija
4/4 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä kohta tulet valittamaan, kuinka isommasta palkasta ei jääkään verojen jälkeen niin paljon säästöön kuin haluaisit. Se on rikkaiden suurin huolenaihe.

Ahaa eli nyt olen rikas kun saan enemmän palkkaa kuin entisestä työstä. Okke. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän