Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt vuorotyöhön - missä työssä säännölliset työajat?!

Jo toinen juhannus töissä
09.06.2021 |

Kaupan alan vuorotyöt alkavat nyt toden teolla pänniä. Mikäli sinulla on säännölliset työajat ja viikonloput/pyhät vapaata, olen kiinnostunut kuulemaan työstäsi. Koulutukseltani olen "vain" merkonomi, joten koulunpenkille paluuta olen myös valmis miettimään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja,koulunkäyntiavustaja,neuvolan terkka,koulukuraattori,

Vierailija
2/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla kaikki töissä tällä hetkellä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? 😅

Vierailija
5/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanala oli kyllä semmoista hevonpaskaa, ettei paremmasta väliä. Aikoinaan se vielä meni kun kaupat olivat kiinni juhannuspyhät, jouluaatot ym, niin sai työntekijäkin elää suht normaalia elämää. Mutta nykyään kun ovat auki vuoden jokaisena päivänä, niin siinä kyllä tuhotaan se työntekijän elämä mukavasti. En palaisi ikinä enää takaisin. Kouluun menin 36-vuotiaana, koska päätin, että tämän alan hommia en lopunikääni tee ja vielä kerkeän katsoa muitakin kortteja.

Vierailija
6/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuuden palveluksessa on paljon päivätöitä muualla kuin tuotannossa. Esim toimistoon, myyntiin, asiakaspalveluun, it-tukeen, suunnittelua (cad), laatuinsinööri tms.

Vierailija
7/10 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mikä vaan työ mitä tehdään toimistossa.

Vierailija
8/10 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tänne olikin tullut vastauksia! :)

Vierailija
9/10 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupanala oli kyllä semmoista hevonpaskaa, ettei paremmasta väliä. Aikoinaan se vielä meni kun kaupat olivat kiinni juhannuspyhät, jouluaatot ym, niin sai työntekijäkin elää suht normaalia elämää. Mutta nykyään kun ovat auki vuoden jokaisena päivänä, niin siinä kyllä tuhotaan se työntekijän elämä mukavasti. En palaisi ikinä enää takaisin. Kouluun menin 36-vuotiaana, koska päätin, että tämän alan hommia en lopunikääni tee ja vielä kerkeän katsoa muitakin kortteja.

Huh! Onneksi vihdoin lähdit kokeilemaan muutakin. Mä olen alle 25v, mutta kokemusta silti ehtinyt kertyä jo 6 vuotta ja se on tarpeeksi 😂

Vierailija
10/10 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä uppailen 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi