Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ollut sitten kyse kilpirauhasesta..=/

Vierailija
21.08.2006 |

Verikokeista ei löytynyt niin mitään... Huojentunuthan tietenkin olen mutta samalla hieman pettynyt... Tuntuu että sekoan kohta ja että olen kuvitellut kaikki...

Mikä muu voi tuoda esille tällaisia oireita:

-mieliala vaihtelut

-tolkuton väsymys

-lihoaminen ja turvotus eteenkin vatsan seudulta

-hiustenlähtö

Ja näitä on nyt kestänyt jo jonkin aikaa. Masentunut en ole. Mieli on todella virkeä, mutta kroppa on uupunut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi heti thorax ja syd uä, ja se ekg

Vierailija
2/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydän seuranta kotona tapahtuvalla laitteella holter, koska harvoin sydän muljhteltu eli lisä tai välilyönnit sattuu tuleen juuri kun ekgtä otetaan. sinulta voi jäädä lyönti väliin, etenkin jos päässäsi tuntuu oudolta, eli pyörryttäkö huimaako? mittaa pulssiasi seuraavan kerran kun oire tulee, onko hurjan matala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä hiilihydraatteja puoleen ja katso, paraneeko olo. Jos paranee (kuukauden sisällä), niin sokeriaineenvaihdunnassa ongelma.

Vierailija
4/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mene lääkäriin vielä ja vaadi lisää kokeita ja mene vaikka vielä toisellekin lääkärille joka kuuntelee ja ottaa tosissaan.

Vierailija
5/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltain aineenvaihduntaan liittyvältä. Kannattaisi mennä sisätautilääkärille.

Vierailija
6/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sokeri arvot olivat kohdallaan. Ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt, ei sovi minulle, koska minulla on niin vaikea migreeni.

Lääkäri kyllä pisti minut jatko tutkimuksiin, jossa otetaan keuhkokuva. Epäili että minulla on tulehduksen jälkeinen väsymys tila??? Sairastin keväällä vaikean kohtutulehduksen, jonka jälkeen olen ollut väsynyt. En vaan koskaan ole kuullutkaan moisesta.

Ja sitten sydänfilmi otetaan myös. Jos virus/bakteeri on jäänyt sydämeeni ja aiheuttaa siellä kuumeetonta tulehdusta???

Ja lihas sähkö testi myös???? En tiedä miten tämä voi liittyä, mutta kaitpa se lääkäri paremmin tietää...

ap

Vierailija
7/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla varmasti, mutta toivotan jaksamisia. Hyvä, että pääset noin monipuolisiin tutkimuksiin.

Vierailija
8/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi diabeteslääkäri, että vain sokerirasituskoe on riittävän hyvä testi diabeteksen ilmaisemiseen.

Vierailija
9/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just turvotus, väsymys ovat merkkejä verensokerin heittelehtimisestä ja liiallisesta insuliinista.

Vierailija
10/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet yleislääkärit tulkitsevat, että ne ovat ihan " ok" silloin kun ne ovat jo viitearvoilla.

Näinhän asia ei ole todellisuudessa, naisilla on todettu parhaimmiksi TSH:n viitearvoiksi 1,5-2. Monet tuntevat olonsa jo todella huonoksi TSH:N viitearvojen ylärajalla.

Vierailija
11/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäri kertonut muuta kun että kaikki on OK. Mutta voinhan tietty seuraavaksi kysästä että mikä se arvo on.

ap

Vierailija
12/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat sittenkin poskellaan, ehdit ensin tutustua aiheeseen vaikkapa kilpirauhasfoorumilla ja sitten laittaa tietoinesi lääkärin seinää vasten. Tai vaikkapa vaihtaa lääkäriksesi kunnon sisätautilääkärin.

Vierailija
13/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma ole yhtä varmaa koetta tuohon tautiin. Täytyy tehdä useimpia. näin hän sanoi.

ap

Vierailija
14/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi enemmän googlella...

Vierailija
15/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

punnitse itsesi joka aamu heti aamupisun jälkeen ennen aamuaplaa, niin näet tuleeko oikeasti turvotukisa, eli nouseeko painosi eri päivinä ja miten paljon.

oletko käynyt gynellä?? ehkä sinulla on endometrioosia, se turvottaa vatsaa,

hormonihäiriöt gynepuoleela? eli käu tarkastuksesa.

sydän oireita esim tykytys? kipu rinnassa? miten jaksat liikkua, hengästytkö herkästi?

onko vatsan uä tehty?? maksa-arvot ja sappiarvot otettu????

netä kivut, onko mahassa kipuja ??

Vierailija
16/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynellä en ole käynyt. Tiedän että pitäisi, mutta erään tapahtuneen takia minun on todella vaikea sinne mennä.

Sydän muljähtelee sillai hassusti välillä ja samalla tuntuu kummalliselta päässä. Siksi lääkäri ajatteli että sydämessä olisi jokin piilevä tulehdus.

Kyllä minä hengästyn paljon kun liikun, mutta se johtuu varmaan tupakan poltostani, jonka lopetin puoli vuotta sitten. Se vaikuttaa varmaan asiaan vielä pitkään.

Vatsassa on kipuja menkkojen aikana. Ja kivut ovat järkyttäviä viiltoja. Missään asennossa ei ole hyvä kun on menkat. Särkylääkkeitä menee paljon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän