Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain on niin sileät jalat?

Vierailija
09.06.2021 |

Ohuet muhkurattomat reidet ja samettinen tasainen iho. Itse en ole edes kovin lihava ja jaloissa on kiitettävästi lihastakin, mutta reidet muhkuraiset ja heilahtelevat kävellessä. Iho on epätasaisen värinen, nyppyinen, mustelmainen ja siinä on näkyviä verisuonia ja luutasuonia. Lisäksi selluliittia. Onko tää vaan geneettistä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kiinnittää huomiota ommiin, saati toisten REISIIN. Ajattelepa nyt ihan kunnolla uudestaan koko sia. Ne ovat ihmiskehoon kuuluvat jalan osat otka mahdollistavat sinulle kaikkea kivaa. Anna niiden ulkonäön olla rauhassa ja nauti siitä minkä kaiken ne mahdollistavat!

Vierailija
2/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeni treeni treeni. Ja ehkä suihkurusketus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen ja ikää on 51 :D onhan noita kadehdittu joo ja mies kehuu koko ajan.

Vierailija
4/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treeni treeni treeni. Ja ehkä suihkurusketus.

Vois luulla, että liikunta 10 kertaa viikossa riittää.. ja nuo jalat eivät ole olleet ruskettuneita, joten ei voi olla kyse suihkurusketuksesta.

Ap

Vierailija
5/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon paksuus vaikuttaa. Joillakin on paksu iho, joka peittää enemmän kehon rakenteita ja verisuonia yms. Toisille tulee mustelmia helpommin kuin toisille. Myös selluliitin muodostuminen on yksilöllistä.

Kaikilla taas reisissä on löysää sen verran, että ne "heiluvat". Eiväthän jalat muuten pystyisi liikkumaan. Kiinnität vain omiin jalkoihisi eri tavalla huomiota kuin muiden jalkoihin. Olet kriittisempi itseäsi kohtaan.

Vierailija
6/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla taas reisissä on löysää sen verran, että ne "heiluvat". Eiväthän jalat muuten pystyisi liikkumaan. Kiinnität vain omiin jalkoihisi eri tavalla huomiota kuin muiden jalkoihin. Olet kriittisempi itseäsi kohtaan.

Toisilla on niin kapeat reidet, ettei niissä ole mitään heilutettavaa.

Vierailija
7/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että on just ne geenit. Toki jotain voi itsekin tehdä mutta sä taidat jo tehdäkin paljon. En usko että sun tarvii kuitenkaan murehtia.

Vierailija
8/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä vahvasti geneettistä. Itse olen suht hoikka, mut sain selluliittiä heti murrosikäisenä, reidet ovat muuhun kroppaan verrattuna paksut ja täynnä juurikin noita kaiken maailman nyppyjä, luutasuonia yms. Äitini on reippaasti ylipainoinen, mutta tynnyrin mallinen niin, että jalat ovat edelleen pitkät hoikat tikut vailla möykyn möykkyä.

Vierailija
9/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kokeilla jotain kuivaharjausta. Eikös se oo sellanen mitä mallitkin tekee :D Kai se jotain vaikuttaa.

Vierailija
10/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä kokeilla jotain kuivaharjausta. Eikös se oo sellanen mitä mallitkin tekee :D Kai se jotain vaikuttaa.

Ei vaikuta.

Vierailija
11/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Jo nuorena oli sellaiset muhkurajalat, selluliittia, verisuonia, pilkkuja ja mustelmia, vaikka olen hoikka ja aina urheillut paljon. Miten joillain voikin olla rasvattomat, sileät ja sirot sääret, joista polvilumpiotkin erottuu terävinä ja sievinä. No, eipä ole tullut sortseja käytettyä.

Vierailija
12/12 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä vahvasti geneettistä. Itse olen suht hoikka, mut sain selluliittiä heti murrosikäisenä, reidet ovat muuhun kroppaan verrattuna paksut ja täynnä juurikin noita kaiken maailman nyppyjä, luutasuonia yms. Äitini on reippaasti ylipainoinen, mutta tynnyrin mallinen niin, että jalat ovat edelleen pitkät hoikat tikut vailla möykyn möykkyä.

Niinpä. Kumpi sitten on parempi, ohutjalkainen omena vai reitevä päärynä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän