Oletko koskaan joutunut rahapulan takia myymään jotain itsellesi tärkeää?
Mua surettaa vieläkin kun 10 vuotta sitten köyhänä opiskelijana jouduin myymään erään isoäidiltä perityn vintage-esineen, josta en edes saanut kuin kämäsen huntin, mutta mikä oli silloin kuukauden ruokaraha tilanteessa jossa olin täysin pa. Ostaisin samanlaisen takaisin, mutta nyt niiden hinnat ovat viisinkertaistuneet.
Kommentit (6)
Paljonkin ja harmittaa ihan helvetisti, vaikka silloin tuntui (ja ehkä olikin) ainoalta ratkaisulta.
Kultaisen kauniin kaulakorun kanitin vuosia sitten ja jätin lunastamatta. Kaduttaa välillä vieläkin.
Minä olisin valmis myymään isotissisille kauniille naisille hyvin vatkattuja munatotishotteja suoraan suuhun, mutta kauppa ei ole käynyt =(
aloitteleva merkantti kirjoitti:
Minä olisin valmis myymään isotissisille kauniille naisille hyvin vatkattuja munatotishotteja suoraan suuhun, mutta kauppa ei ole käynyt =(
Aattele miten helppoa meillä naisilla on! Saadaan milloin vain se ksiä ja halutessamme myös rahaa siitä :)
iltapurjehdus-muumimukin jouduin myymään. Sen jälkeen keksinkin alkaa myymään itseäni ja harmitti kun en ollut tajunnut sitä aikaisemmin, oli helpointa rahaa ikinä