Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan joutunut rahapulan takia myymään jotain itsellesi tärkeää?

Vierailija
08.06.2021 |

Mua surettaa vieläkin kun 10 vuotta sitten köyhänä opiskelijana jouduin myymään erään isoäidiltä perityn vintage-esineen, josta en edes saanut kuin kämäsen huntin, mutta mikä oli silloin kuukauden ruokaraha tilanteessa jossa olin täysin pa. Ostaisin samanlaisen takaisin, mutta nyt niiden hinnat ovat viisinkertaistuneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapurjehdus-muumimukin jouduin myymään. Sen jälkeen keksinkin alkaa myymään itseäni ja harmitti kun en ollut tajunnut sitä aikaisemmin, oli helpointa rahaa ikinä

Vierailija
2/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin ja harmittaa ihan helvetisti, vaikka silloin tuntui (ja ehkä olikin) ainoalta ratkaisulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisen kauniin kaulakorun kanitin vuosia sitten ja jätin lunastamatta. Kaduttaa välillä vieläkin.

Vierailija
4/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruputuspatukan ja -tuolin.

Vierailija
5/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin valmis myymään isotissisille kauniille naisille hyvin vatkattuja munatotishotteja suoraan suuhun, mutta kauppa ei ole käynyt =(

Vierailija
6/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitteleva merkantti kirjoitti:

Minä olisin valmis myymään isotissisille kauniille naisille hyvin vatkattuja munatotishotteja suoraan suuhun, mutta kauppa ei ole käynyt =(

Aattele miten helppoa meillä naisilla on! Saadaan milloin vain se ksiä ja halutessamme myös rahaa siitä :)