Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselen Seinfeldiä paraneeko tämä myöhemillä kausilla?!

Vierailija
08.06.2021 |

Nyt on ekakausi menossa ja niin mitäänsanomaton että tekisi mieli jättää kesken. On kuitenkin niin kulttimaineessa että haluaisin kerran katsella läpi. Paraneeko myöhemillä kausilla vai mihin tämän susio perustuu? Varsinkin näin kun Frasierin jälkeen katselee niin ei voi kun ihmetellä!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeld on kyllä paras sarja ikinä. Vaatii tietysti tietyntyyppisestä huumorista pitämistä, eli äärimmäisen itseironisesta ja sarkastisesta. Frasier on paljon pehmeämpää ja perinteisempää huumoria. Minä kyllä tykkään molemmista, mutta George on minun sisäinen ihmiseni. Seinfeldissä sanotaan ääneen kaikki se, mitä oikeasti ei kukaan sano.

Mutta kokeile vielä toinen kausi. Se sarja tuli suosituksi vasta toisella kaudella, meinattiin lakkauttaa ekan jälkeen.

Vierailija
2/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinfeld on kyllä paras sarja ikinä. Vaatii tietysti tietyntyyppisestä huumorista pitämistä, eli äärimmäisen itseironisesta ja sarkastisesta. Frasier on paljon pehmeämpää ja perinteisempää huumoria. Minä kyllä tykkään molemmista, mutta George on minun sisäinen ihmiseni. Seinfeldissä sanotaan ääneen kaikki se, mitä oikeasti ei kukaan sano.

Mutta kokeile vielä toinen kausi. Se sarja tuli suosituksi vasta toisella kaudella, meinattiin lakkauttaa ekan jälkeen.

Nyt on menossa kolmas kausi enkä kyllä pääse millään mukaan juttuun. Muuten olisin jo jättänyt kesken mutta huomasin että lempi näyttelijäni Jerry Stiller on myöhemmin sarjassa. Sen haluan nähdä. Kramer on kyllä kertakaikkiaan hauska/hyvin näytelty. Muuten kyllä yliarvostetuin sarja ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeld on makuuni tylsä kuin mikä. Ei edes hymyilytä. Frasierista tykkään kovasti.

Vierailija
4/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier oli kyllä omaa luokkaansa, ei Seinfield päässyt lähellekään samaan.

Vierailija
5/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ymmärrä Seinfeld huumoria niin ei siihen mikään auta.

Mutta ei se sitä tarkota että Seinfeldit on huonoja :se tarkottaa että sinä et ymmärrä niiden päälle yhtikäs mitään 😛

Vierailija
6/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhti kiihtyy kun tottuu hahmoihin 😅

Vierailija
7/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ymmärrä Seinfeld huumoria niin ei siihen mikään auta.

Mutta ei se sitä tarkota että Seinfeldit on huonoja :se tarkottaa että sinä et ymmärrä niiden päälle yhtikäs mitään 😛

Luulisi kaikkien ymmärtävän, kun ovat valmiiksinaurettuja.

Vierailija
8/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaudet 4, 5, 6, ja 7 ovat parhaat.

Vierailija
9/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on menossa kolmas kausi enkä kyllä pääse millään mukaan juttuun. Muuten olisin jo jättänyt kesken mutta huomasin että lempi näyttelijäni Jerry Stiller on myöhemmin sarjassa. Sen haluan nähdä. Kramer on kyllä kertakaikkiaan hauska/hyvin näytelty. Muuten kyllä yliarvostetuin sarja ikinä!

Sarja muuttuu hyväksi sitten kun Stiller ja Wayne Knight liittyy mukaan. Ekat kaudet on heikkoja.

Vierailija
10/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D muistan sen jakson missä George meni terapeutille juttelemaan ja takin vetoketju ei auennut. Siitä kauheat raivoamiset. Terapeutti katso pitkään kun mies riehuu.

Toinen on kuplapoika " poika joka asuu muovipallon sisässä koska infektioriski on suuri " voittaa Georgen tietovisassa väärällä vastauksella ja George puhkaisee kuplan.

Vierailija
11/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frasier: 100% oikeita näyttelijöitä

Seinfeld: 2/4 oikeita näyttelijöitä

Frendit: 0/0

Sattumoisin tuo on myös järjestys miten sarjat ovat kestäneet aikaa...

Vierailija
12/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Elainesta. Ei vaan ole hauska. Nyt se on sanottu ääneen.

Vierailija
13/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuivan sarkastisen englantilaisen huumorin suuri ystävä, ja Seinfeld ei ikinä uponnut muhun. En koskaan ymmartänyt sen suosiota. Mutta onneksi makuja on erilaisia ja kaikille löytyy katsottavaa. Mutta ei sitä mikään palkko ole katsoa, mä olen nähnyt jakson sieltä, toisen täältä ja joka kerta todennut että ei ole mun juttuni, olkoon kulttimaineessa tai ei. Frasierista mäkin tykkäsin.  

Vierailija
14/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D muistan sen jakson missä George meni terapeutille juttelemaan ja takin vetoketju ei auennut. Siitä kauheat raivoamiset. Terapeutti katso pitkään kun mies riehuu.

Toinen on kuplapoika " poika joka asuu muovipallon sisässä koska infektioriski on suuri " voittaa Georgen tietovisassa väärällä vastauksella ja George puhkaisee kuplan. Muistan. Toinen sanoo vastauksen joka on oikein , mutta vastauslapussa on kirjoitusvirhe : D Tyyliin , vastaan "elmeri" ja toinen huutaa väärin, lapussa lukee "emeri" : D D

Vierailija
15/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin aina suomalaisuutta kun sarjaa ei näytetty/tunnettu täällä ysärillä :(

Vierailija
16/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut jonkin verran järjestyksessä ja sen jälkeen suosituimpia jaksoja, enkä pääse yhtään mukaan. Varsinkin se soppa jakso jätti kylmäksi. Frendit on toinen sarja mikä ei hirveästi huvittanut, vaikka katsoinkin lähes kaikki jaksot. Minulle toimi paremmin Peep Show, The IT Crowd ja Black Books.

Vierailija
17/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä:

1. Frendit - ylivoimaisesti paras

2. Frasier - todella hyvä

3. Seinfeld - ihan hauska

Tykkään kaikista ja jaksan katsella uusintoja aina vaan (no Frendien osalta on kyllä pidettävä pientä taukoa välillä…😁)

Vierailija
18/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen jakson jossa Kramer käy hammaslääkärissä ja puudutus aiheuttaa puheen puuroutumista. Rikas mies luulee Krameria jälkeenjääneeksi ja sitten alkaakin tapahtua. Mahtava sarja ihan kuin Frasierkin.

Vierailija
19/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä:

1. Frendit - ylivoimaisesti paras

2. Frasier - todella hyvä

3. Seinfeld - ihan hauska

Tykkään kaikista ja jaksan katsella uusintoja aina vaan (no Frendien osalta on kyllä pidettävä pientä taukoa välillä…😁)

Frendit! Täys p.ka! 

Vierailija
20/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeld oli alunperin pieni kulttisarja mutta suosio räjähti neljännen tuotantokauden aikana. Se on erilaista huumoria kuin sitcomeissa yleensä ja toimii mielestäni hyvin pitkälti Kramerin, Georgen ja hyvien sivuroolien varassa. Jerry ja Elaine oli vähän tylsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi