Nainen, eikö miehesi halua seksiä kanssasi? Tässä vinkkini ;)
Miehethän ovat aika helpostiluettavia. Eli jos miehesi ei halua sinua, vastaus ei välttämättä ole että hän pettää, on masentunut jne. Joskus mies vain kaipaa hieman jahtia suhteesi. Eli älä tee aloitteita tai anna seksiä hetkeen, miehelle tulee heti olo että "oho, no onko sillä toinen" ja tepsii muuten varmasti! Johan alkaa seksi maittamaan.
Tämä siis tietenkin silloin, jos olet itse se osapuoli jota haluttaisi, ja joudut tekemään aloitteita, tai ei muuten olisi seksiä.
Kommentit (12)
Tajusin tämän itse ja seksiä riittää parisuhteessa nykyään ❤
Ja tässä minun vinkkini: laihduta.
Tai sitten tuolla menetelmällä ei ole seksiä sitäkään vähää, kun ei se tule puolisolle edes mieleen.
Kuinka monta kuukautta pitää siis tahallaan pihdata, jotta mies alkaisi halura seksiä?
Mieheni on lopettanut seksin ja parin viime vuoden aikana ne muutamat kerrat ovat olleet vain.minun aloitteestani. Hänen edellinen liittonsa lopussa kuulemma viimeiset pari vuotta olivat täysin seksittömiä, kunnes vaimo tapasi uuden miehen ja jätti hänet. Olisi pitänyt tajuta, että meille käy aikanaan samoin, mutta mies sai sen tavatessamme kuulostamaan siltä, että oli ollut vaimon vika, kun petti ja jätti hyvän miehen.
Nyt on ap kyllä sen tason "asiantuntija", että en tiedä mitä sanoisi. Täysin debiilejä aloituksia.
Meillä ei ole kyllä ollut mistään jahdinkaipuusta kyse, vaan siitä että nainen on hermoheikko rähisijä koko perheelle ja kaikin puolin negatiivista ja vittumaista seuraa.
Ei tarvitse naisen olla tekemättä aloitteita, kun koko nainen huokuu niin mustaa epämiellyttävyyttä että ei tee mieli olla edes samassa huoneessa.
-> Pihtaamisen sijaan ehdottaisin naisille joita ei heidän mies halua, että yrittäisitte käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset, myös siellä oman kodin seinien sisällä. Teinimäisesti vinkuva ja kiukutteleva nainen ei paljoa kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole kyllä ollut mistään jahdinkaipuusta kyse, vaan siitä että nainen on hermoheikko rähisijä koko perheelle ja kaikin puolin negatiivista ja vittumaista seuraa.
Ei tarvitse naisen olla tekemättä aloitteita, kun koko nainen huokuu niin mustaa epämiellyttävyyttä että ei tee mieli olla edes samassa huoneessa.
-> Pihtaamisen sijaan ehdottaisin naisille joita ei heidän mies halua, että yrittäisitte käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset, myös siellä oman kodin seinien sisällä. Teinimäisesti vinkuva ja kiukutteleva nainen ei paljoa kiihota.
Missä on oma vastuusi, kun et ole ottanut eroa vaimosta, jota selvästi halveksit ja väheksyt? Oletko miesvauva, joka ei pärjää yksin? Entä miten hoidat omat seksuaaliset tarpeesi, onko niitä edes?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kuukautta pitää siis tahallaan pihdata, jotta mies alkaisi halura seksiä?
Mieheni on lopettanut seksin ja parin viime vuoden aikana ne muutamat kerrat ovat olleet vain.minun aloitteestani. Hänen edellinen liittonsa lopussa kuulemma viimeiset pari vuotta olivat täysin seksittömiä, kunnes vaimo tapasi uuden miehen ja jätti hänet. Olisi pitänyt tajuta, että meille käy aikanaan samoin, mutta mies sai sen tavatessamme kuulostamaan siltä, että oli ollut vaimon vika, kun petti ja jätti hyvän miehen.
Järki käteen nainen! Miehelläsi on jo muuta seksiseuraa, sen takia ei heru sinulle.
meillä loppui seksi kokonaan, kun nainen alkoi esittää vaikeaa. miehen kiinnostus loppui
Trolli sössöttää tällaista tällä kertaa. 0/5