Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla asiat paremmin kuin vanhemmillasi oli samassa iässä?

Vierailija
08.06.2021 |

Kaikki mihin voin itse vaikuttaa on paljon, paljon paremmin paitsi yksi asia: en pysty antamaan lapsille samaa turvallista Suomea ja luottamusta tulevaisuuteen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Tai tietty riippuu millä asiaa mittaa ja mitkä on omat odotukset elämälleen, mutta ei mulla ole velatonta asuntoa (asun vuokralla), ei vakituista työtä (pelkkää pätkää ja silppua, nyt työtön) eikä puolisoa ja lapsia.

Ei ole ihmeemmin varallisuuttakaan eikä esim autoa tai kesämökkiä.

N40+

Vierailija
22/23 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin siinä mielessä että en ole onnettomassa avioliitossa, enkä muutenkaan ryssinyt asioitani alkoholilla läträämällä jne., mutta siitäkin huolimatta huonommin taloudellisesti. En luultavasti koskaan tule saavuttamaankaan samaa tulotasoa ja varallisuutta (omakotitalo, kolme autoa jne) kuin omat vanhempani, koska todellisuus on nykyään ihan toisenlainen. Nykyään ei riitä edes kunnollisuus, ennen jopa rapajuoppo sai hyväpalkkaisen duunin jos vähän vaan viitsi.

-N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niillä oli kaksi lasta ja omakotitalo ostettuna. Minä vasta valmistun. En tule koskaan saamaan samaa elintasoa kuin vanhempani, koska isäni oli kovapalkkaisessa työssä. En opettajan palkalla mitenkään pääse samaan, mutta ei se haittaa. Kivan perinnön tulen kyllä saamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä