Törmäsin vanhaan koulukiusaajaan joka kommentoi happamana "mä en olis uskonu että sullakin joku päivä menee hyvin"
Hänen suustaan se oli jopa ystävällistä. Mitähän hänelle oli käynyt? Kaksosrattaita ainakin työnsi umpiväsyneenä.
Kommentit (26)
Olisit sanonut että mää TIESIN että sinulla ei tule koskaan menemään hyvin olit jo silloin niin pas...
Toivottavasti nauroit makeasti päin naamaa
Ystävällistä? Loukkaushan tuo oli. Tosin aiemmat loukkaukset taisi olla vielä pahempia. Tuollaisia ylimielisiähän ne yleensä on, ajattelevat kai aidosti että kiusatut on jotenkin muita huonompia ihmisiä. Vaikka heidän itsensä sisällä se myrkky vaan saa ne tunteet aikaan ja kiusaamaan toista.
Kohtasin kiusaajani tässä jokunen vuosi sitten. Hän pyysi anteeksi, lyötiin kättä päälle. Nyt ollaan hyvät frendit. No hard feelings.
Kannattaisi jättää omaan arvoonsa negatiiviset tai positiiviset kommentit, tuskin tarvitset entisen kiusaajan arvioita elämästäsi mihinkään. Ei ole edes väliä onko muuttunut vai ei, osa muuttuu osa ei, useimmiten ei. Case is closed.
Ei ollut ystävällistä. Jos olisit ollut kiusaaja ja kiusattu tai muu luokkakaveri olisi kommentoinut noin, olisi kommentissa voinut olla järkeä.
Sinä näytät saaneesi sen minkä tarvitset olisi ollut yhtä ystävällinen vastaus. Sitä voi sitten jatkaa että jäitkö yksin kun piti itse alkaa porsimaan vai eikö kaltaisiasi kusipäitä vain enää tehdä? Siitä on hyvä jatkaa että kai nuo on yhdelle ja samalle, toinen näyttää kiinalaiselle? En tiennyt että sinustakin saa vielä halvemman version?
Ei kai kaksoset ole huono asia elämässä. Toivottavasti itselläsi myös lapsia.
Onkohan täältä poistettu yksi kiusaajista kertova ketju näin kunnallisvaalien alla?
Olisin tuumannut hänelle, että ainahan mulla on mennyt hyvin. Edelleen menee paremmin kuin sulla.
Tämän aloituksen pohjalta mä en ihmettele yhtään, että sua on kiusattu. Ethän sä tässäkään nähnyt vittuilua.
Oisin vetänyt turpaan. Suoraan TURPAAN.
(Ja liuennut nopeasti paikalta)
Ja sä hymyilit ja kiitit kohteliaisuudesta?
Minä olisin vastannut sille ap: een kiusaajalle. En edes vieläkään usko, että sinä pärjäät elämässä.
Minusta tuo kommentti oli kiusaajalta että ei hänelläkään ole mennyt hyvin. Meneekö kiusaajilla hyvin, jos pitää kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen pohjalta mä en ihmettele yhtään, että sua on kiusattu. Ethän sä tässäkään nähnyt vittuilua.
No itse sain kuvan että ap oli vähän sarkastinen kun kirjoitti noin.
Kiinnostaa mitä vastasit hänelle ja miksi ylipäätään juttelit jollekin kouluaikaiselle kiusaajalle? Eiväthän he ole edes mitään tuttuja.
En osaa kuvitella tilannetta, jossa jäisin juttelemaan jonkun kiusaajan kanssa.