Rappukäytävässä keskustelu
Onko epäkohteliasta, että mummot perustavat torikokouksen rappukäytävään?
Pitäs poistua asunnosta, mutta en halua moikata naapureitani, koska ne ei ikinä moikkaa takaisin.
Kommentit (12)
Joo vähän tuli hutastua tuo aloitus.
Eli siis rappukäytävässä on tusinoittain naapurimummoja keskustelemassa ja tämä torikokous, mikä siellä käytävässä on meneillään, estää minua poistumasta asunnostani, koska sitten mulla on moikkaamisvelvollisuus eikä nyt oikein huvita.
Tiedän, ihan itseäni tässä vain kidutan.
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän tuli hutastua tuo aloitus.
Eli siis rappukäytävässä on tusinoittain naapurimummoja keskustelemassa ja tämä torikokous, mikä siellä käytävässä on meneillään, estää minua poistumasta asunnostani, koska sitten mulla on moikkaamisvelvollisuus eikä nyt oikein huvita.
Tiedän, ihan itseäni tässä vain kidutan.
Ja tähän piti lisätä, että onko se teidän mielestä OK, että käytävään jäädään hengailemaan vaikka kyseessä olisikin rapun asukkaat? Tosiaan alkaa happi loppumaan aivoista :D
On epäkohteliasta jäädä rappuun pitkäksi aikaa hölöttämään mutta teet asiasta kyllä ihan liian ison ongelman. :D Menet ohi ja heität heipat tai sitten et, siinä se.
On ok. Eivät sinun mielenterveysongelmasi ole naapurin mummojen ongelma.
Torikokouksen pitäminen rapussa ei ole suotavaa ihan siksi, että se kaakatus kuuluu talon jokaiseen asuntoon. Juoruamaan voi mennä ulos tai jonkun juorukerholaisen asuntoon.
Tusinoittain mummoja rappukäytävässä 😂😂😂 Miten ne kaikki mahtuu sinne, niitähän on siellä kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Tusinoittain mummoja rappukäytävässä 😂😂😂 Miten ne kaikki mahtuu sinne, niitähän on siellä kymmeniä.
Jos niitä on monessa eri kerroksessa? :D
oveasi sulkiessa yski ja niistä kuuluvasti sekä manaa ettei maskeja ollutkaan kotona. tulee heti tilaa eikä tarvitse moikata kellekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä on monessa eri kerroksessa? :D
Tässä tapauksessa ap:n stressi olisikin ihan ymmärrettävää, luovia nyt kymmenien mummojen ohi ja moikkailla koko matka oikealle ja vasemmalle. :D
Olispa kauheeta. Etäpalaverissa mummojen papatus kuuluisi vain taustalla. Onneksi ei ole mummolaumaa talossa.
No ei sun tarvii moikata jos et halua. Sitä pitsi jos he keskustelevat keskenään, niin eivät välttämätt edes huomaa sinua.
En ymmärrä aloitusta.