Miehen 16-vuotias poika ilmestyi ovelle
Ollaan naimisissa, meillä on kaksi tyttöä. Ikinä ei sanallakaan mies ole vihjannut että hänellä jo ennestään lapsi! Järkytys oli suuri kun menin avaamaan ja ovella täydellinen miehen kopio! En osannut tyrmistykseltäni muuta kuin pyytää pojan sisään. Selvisi että mies on asunut pojan äidin kanssa perheenä, he erosivat pojan ollessa kolmen. Minulle uskotteli esikoisemme olevan ensimmäinen lapsi! Nyt olen miehen kanssa riidellyt kolme päivää, en voi hyväksyä salailua, ja näin isossa asiassa! Mies ei ole pitänyt poikaan mitään yhteyttä kolmeentoista vuoteen, poika itse oli halunnut etsiä isänsä. Mitä nyt teen, koko elämäni tuntuu olevan yhtä suurta valhetta!
Kommentit (15)
Onhan tuo iso asia salattavaksi. Minkä ikäisiä omat lapsesi ovat? En usko että tuosta kannattaa tehdä mitään isompaa draamaa, tuskin poika vastaisuudessakaan kovin isossa roolissa tulee miehen elämässä olemaan. Eiväthän he edes tunne toisiaan.
Jätä mies ja vaihda tuohon nuorempaan ja (olettavasti)viattomaan kopioon.
Tuohan on hyvä juttu. Kun miehesi potenssi uuvahtaa, voit viekoitella hänen poikansa sänkypuuhiin kanssasi. Jos kerran ovat toistensa kopioita muuten.
Jooh juuh ja siip huup.
Mene vaikka lenkille tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä juttu. Kun miehesi potenssi uuvahtaa, voit viekoitella hänen poikansa sänkypuuhiin kanssasi. Jos kerran ovat toistensa kopioita muuten.
av-mamman pedarifantasiat. hyi helvetti.
Tästä tuli ihan mieleen se yksi Uuden Päivän jakso jossa se Teron poika ilmestyi niiden oven taakse ihan samanlaisen tarinan kanssa
Luokattoman surkeassa provossa on aina runsaasti huutomerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli ihan mieleen se yksi Uuden Päivän jakso jossa se Teron poika ilmestyi niiden oven taakse ihan samanlaisen tarinan kanssa
Ei liene sieltä kopioitu juttu. Eihän?
Nyt teillä on sitten kaksi tyttöä ja yksi poika.
Voi kuinka suloista 😮
Ap lla on nyt sitten iso perhe.
On tyttöä ja poikaa.
Mä karvastan provonhuutelijoita, tykkään tarinoista, mut joo, tää on joo liian tankeaa menoa...
Huono provo 😤 Ap