Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään joka olisi ollut Sydneyssä Australiassa?

Vierailija
08.06.2021 |

Millainen paikka? Mitä lennot maksoivat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentojen hinnat näet netistä. Mitä haluat tietää siis paikasta? 

Vierailija
2/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuukauden, oli kiva paikka ja paljon nähtävää. Junalla kannattaa käydä katsomassa myös Blue Mountains-alue.

Lentohinnoista en osaa sanoa kun itse lensin sinne Malesiasta ja jatkoin matkaa Uuteen Seelantiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kallis paikka? t.ap

Vierailija
4/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ihmeellisempi kaupunki kuin muutkaan suurkaupungit.

Vierailija
5/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei taida muutamaan vuoteen päästä… Pitävät turismin minimissään koronan takia. Ihana paikka; kesä-heinäkuussa voi olla yllättävän viileä varsinkin öisin. Hintataso on ainakin ollut samaa kuin Lönsi-Euroopassa, korona on nostanut hintoja kun logistiikkakustannukset kasvaa (konttipula ja vähän lentoja)

Pari vuotta sitten sai lentoja alle 1000€/nenä kunhan varasi ajoissa. Mitä enemmän välilaskuja, sitä halvempaa mutta niin pitkät lennot että mieluiten lentää suht suorilla yhteyksillä esim Helsinki-Singapore/HK-Sydney tai Helsinki-Lontoo-joku Aasian pk-Sydney

Vierailija
6/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bondin rannan alue on oikein kiva ja jalkaisin hallittavissa. Keskusta aika tavallinen. Australiassa kannattaisi autoilla ympäri maata ja varata mielellään useampi viikko tai enemmän.

Vierailija
7/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kaupunki, mutta ei nyt niin kamalasti nähtävää siellä. Minun mielestäni se on melko kattavasti koettu 3 päivässä. Jos niin kauaksi lähtee, niin ehdottomasti vähintään kuukauden reissu ja lähdet Sydneyn ulkopuolelle. Pohjoisen sademetsät, outback, huikean hienot hiekkarannat... aikaero siihen suuntaan on ainakin itselleni hankala, pari päivää meni ihan siitä toipumiseen.