Oletko unohtanut ikinä ostoksiasi ruokakauppaan?
Luin Facebookissa "ei mennyt niin kuin stömsössä" ryhmää ja siellä oli avaus kaupassa sattuneista mokista.
Itse olen unohtanut ostokset kauppaan.
Ekan kerran silloin kun esikoinen oli muutaman viikon ikäinen. Silloin tosin myyjä huusi heti perään.
Toisen kerran unohdin ihan kunnolla ne ostokset.
Minulla oli silloin kolme pientä lasta. Kerrottakoon vielä että minulla add.
Ostoksia oli vielä melko paljon, pari muovikassillista. Maksoin ja lähdin kaupasta kotiin. Ehdin olla tunnin kotona kunnes muistin että ostin ässä mix pussin. En löytänyt sitä mistään ja jääkaappiin katsottuani huomasin että ei siellä ole minun ostoksia!
Lähdin sitten kaupalle takaisin ja kysyin että jäiköhän minun ostokset tänne...
Myyjä oli ne pakannut ja vienyt kylmiöön. Sanoi että ihmettelikin mihin oikein häivyin 😆
Toisenkin kerran meinasin unohtaa joskus mutta silloin tämä samainen myyjä ehti huutaa perään.
Tämä sama myyjä myös soitti minulle kun olin kaupassa. Hän oli löytänyt rahapussini kaupan vessan tiloista ja katsonut kelakortista (silloin minulla ei vielä luojan kiitos ollut ajokorttia) nimeni ja saanut puhelinnumeron numeropalvelusta.
Silloin nolotti jo tosi paljon kun huomasin että se myyjä oli taas se sama!
Saatoin myös käydä kolmekin kertaa tunnin sisällä kaupassa kun huomasin että olin jotakin unohtanut ostaa. Välillä ajoin kauemmas kauppaan hakemaan sen unohtuneen jutun kun en vaan enää kehdannut mennä lähikauppaan.
Näistä aikaa jo varmaan 8 vuotta ainakin.
En edes tajunnut kuinka väsynyt olin tuohon aikaan.
Enää ei tuollaisia unohduksia käy kun lapset isoja ja saa nukkua yönsä.