Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin aloittaminen "vanhana"

Vierailija
07.06.2021 |

Onko enää uskottavaa aloittaa säännöllistä (aski päivässä) tupakointia nelikymppisenä? En aikoinani opetellut tapaa, mutta haluan irti tästä ikuisesta NYHVERÖN maineestani ja tehdä jotain, joka yleensä mielletään karskimman ihmisen puuhaksi. Tupakointi olisi helppo ratkaisu. En kuitenkaan aloita, jos se herättäisi muissa vain sääliä, koska se on viimeinen haluamani asia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on cool vain silloin, jos sen aloittaa alaikäisenä (eli kun se on laitonta). Muuten noloa.

Vierailija
2/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5/5, mielenkiintoinen skenaario

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskottavuudella on väliä? Aloita jos huvittaa, mutta en suosittele. Kallista ja hyvin epäterveellistä ja saa ihmiset pitämään sinusta vähemmän.

Vierailija
4/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimisella et pääse nyhveröydestä eroon, eihän se edes poista sosiaalisia estoja kuten vaikka alkoholi. Nyhverö on nimenomaan sosiaalisesti estoinen, ei mitään muuta. Eli kun opit kertomaan muille, että minä otan homman haltuun, niin sitten et ole enää nyhverö.

Vierailija
5/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoksi suun hyvinvoinnille esim. lisää ikenien/hampaiden kiinnityssairautta parodontiitti. Keltaiset hampaat, kaamea haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin. Tässä isoimmat syyt miksi itse olen polttamatta, vaikka olenkin sitä nuorena harrastanut. Jätin myös pitkäaikaisen kumppanin taannoin, koska poltti kuin korsteeni.

Vierailija
6/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi Kova Juttu?!?!?!?!?! 😆

röökillä pääset terveydestäs ja alat haista pahalle. 😖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme