Mikä alkoholijuoma oli muodissa silloin, kun pääsit ensimmäisiä kertoja baariin?
Omalla kohdallani kova juttu oli Linda-siideri, Light Perry-siideri muutenkin sekä salmarin ja baileys-liköörin yhdistelmä shottina.
Oi aikoja, ei enää maistuisi!
Kommentit (67)
Lonkero. Kun tilasit tuopin olutta, se oli siihen aikaan automaattisesti IV-olutta.
Täytin 18 vuonna 2008, silloin kaikki joivat baarissa Mariannea tai Kelkkaa (hyi :D) myös Ville Vallaton oli suosittu (tuplahyi).
Itse sain ensimmäisen humalan jostain boolista. Hyvää oli, hyvälle maistui, mutta kyllä oli karmea oksenaminen ja krapula seuraavana aamuna.
Oli jotkut opiskelija kemut 70-luvun lopussa.
Kasariteini kirjoitti:
80-luvun lopussa juotiin kaljaa niin kuin nykyisinkin. Naiset joivat sinisiä enkeleitä ja muita drinkkejä. Siiderit tulivat muotiin vasta vähän myöhemmin.
Asiat muuttuu jotenkin niin äkkiä! Kukaan ei enää muistakaan, kun Suomessa ei saanut pizzaa ja kebabbia joka kulmalta.
Hotshot. Yhden mimmin kanssa tehtiin näitä ja paneskeltiin. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Long iceland iced tea
Tällaisesta en olekkaan kuullut!
Vierailija kirjoitti:
Lonkero. Kun tilasit tuopin olutta, se oli siihen aikaan automaattisesti IV-olutta.
3,5€ 0,5L tuoppi
Minä join vain lonkeroa. Eräs opiskelukaverini joi mielellään valkovenäläisiä, vaikka hän inhosi maitoa. Jokaisen juoman särpimisen taustalla kuului loppumaton "ja taas ne on tehny tämän kulutusmaittoon...minä en tästä maijosta tykkää..." ja selostus siitä, kuinka kaverini oli kaukaista sukua Venäjän tsaariperheelle.
Sininen enkeli, auringonlasku, valkovenäläinen. Ampiainen
Join jo silloin viskiä ilman jäitä. Makeista sekoituksista tulee oksennus ja hieno nainen ei olutta juo. Kasarilla ei muutoinkaan olutta juuri juotu ravintoloissa
Sauvarikko. Suomen hiihtäjien sauvarikon mukaan nimetty tervasnapsi( en muista mitä muuta alkoholia tähän sauvarikkoon laittoivat Haapajärvellä sanottiin, tätä myös Mika Myllylän snapsiksi)
No sitä ennen oli ampiainen , auringon nousu, margarita, sininen enkeli suosittuja, erilaiset coktailit ja tokihan Koskenkorva on ollut suosikki.
Bacardi Breezerit oli aika kova hitti. Valkovenäläiset, kossu battery. Ainakin itse join näitä ikävuosina 18-22.
Breezerit ja Smirnoff Ice! En enää voisi ajatellakaan tilaavani noita.
Vierailija kirjoitti:
Sininen enkeli.
Sama. Ja se oli olevinaan niin hyvää. Maistoin pari vuotta sitten, karseeta
Kelkka, ville vallaton ja marianne