Nuorena alle 25 vuotiaana synnyttäneet! Aloititko tupakoinnin uudelleen raskauden jälkeen?
Kommentit (16)
ei täällä naiset tee koskaan mitään pahaa vaan ovat
korkeintaan uhrina tilanteessa.
Vrt
en tehnyt lapsia, vaan mun mies ne teki mun kanssa
en päässyt töihin koska työpaikka oli niin huono
en rikkonut puhelimen laturia vaan se hajosi kun
tiputin sen itse
lista on loputon
Olin koko raskausajan polttamatta mutta synnytyksen jälkeen aloin polttamaan uudestaan
N23
Vierailija kirjoitti:
Olin koko raskausajan polttamatta mutta synnytyksen jälkeen aloin polttamaan uudestaan
N23
Miten äkkiä, millaisessa tilanteessa?
Tupakoi ja hankki lapsen alle 25? Taitaa olla myös ilman koulutusta...
Minta kertaa aloitin ja lopetin :D Sain lapsen 19v ja olin 5v ilman, sitten se jotenkin lipashti. Välillä olen ollut taas vuosia ilman.
Häpeän nyt vanhempana sitä, että poltin 90-luvulla ollessani raskaana. Vähensin odotusaikana mutta silti. Ja kyllä. Poltin tietenkin synnytyksen jälkeenkin.
En ole ikinä aloittanut tupakointia.
Ei kai kukaan nuori polta, eiks se oo pappoin hommaa?
En tupakoinut ennenkään raskautta. Ja minulla oli myös mm maisterin paperit ja pari vuotta koulutusta vastaavaa työtä takana ennen kuin sain 24-vuotiaana esikoiseni. Jos tarkoituksesi oli jotenkin mollata nuoria äitejä.
Sain lapset 22 ja 23v ja lopetin kun odotin ensimmäistä. Aloitin kuitenkin uudestaan kun nuorempi oli 2, koska lapsiperhearki, kokopäivätyö ja maisteriopinnot olivat liikaa. Nyt taas lopetin kun on kolmas tulossa ja onneksi on tasaisempi elämänvaihe edessä, kun opinnot ovat jo valmiit.
Aloitin, lopetin kokonaan kolmekymppisenä. Ne maisterinpaperit hankin lapsen ollessa yläkoulussa.
Poltin vasta 38-41v. Sekin loppui 4. lapsen odotukseen. Turhaa ja paskanmakuista touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23Miten äkkiä, millaisessa tilanteessa?
Mieheni poltti joten oli itse vaikea olla polttamatta ja niinpä yksi päivä otin tupakan sytytin sen poltin ja no siitä se sitten taas lähti noin pari viikkoa synnytyksen jälkeen..
Aloitin tupakoinnin uudelleen esikoisen ollessa 10 kk (alkoi sillä, että poltin vain töissä kun muutkin). Olin itse 21-vuotias.
Lopetin kun aloin odottamaan kuopusta ja aloitin taas kun tämä oli puoli vuotias. Poltan edelleen näin 30-vuotiaana, mutta lähinnä siellä töissä.
En koskaan lopettanutkaan.