Musta tuntuu etät mies kusettaa mua.
taitaa olla miehellä töissä säpinää. Tänään otti eväät. oli äsken 45 min pois koneelta (näen chatista) ja tuli takaisin niin sanoi, että nyt on eväät lautasella ja alkaa syömään.. Ei siis luontevasti ole koneelta pois noin pitkään (kuin ruokalassa tai kahvilla).
Herää vaan kysymys missä oli 45 min.
Joo, en ole sairaalloinen, minulla on aihetta epäillä muutenkin : (
Sanoisitteko miehelle kotona tuosta jotain, vai mitä tekisitte?
Kommentit (14)
Oletettavasti pidät miestä kotona metrin narussa kiinni patterissa. Osta nyt hyvä ihminen oma elämä.
päänsärkyä ja meni happihyppelylle?
Ja onko sulla OIKEASTI syytä epäillä, vai oletko vain turhan mustis? Aika jännä että tuollaisen syyn takia alat jo epäilemään miestäsi pettämisestä.. Jos mun mies olis 45 min " teillä tietämättömillä" , niin tiedäkkö että en huolestuisi yhtään, tuskin edes useammasta tunnista vielä. Kyllä miehelläkin saa olla omia asioita, ei niistä kaikista tarvi raportoida.
Ja kyllä aika vainoharhaiselta vaikutat jos istut koneen ääressä " vakoilemassa" miestäsi että istuuko se nyt siinä vai ei. Ja sitä paitsi oisko mahdollista että on tehnyt paperitöitä jolloin ei ole tarvinnut konetta 45min?
oli vessassa paskalla....
hei ei 45min ehdi mitään ihmeitä!
Vai pelkäätkö että pettää sua työkaverin kanssa?
Miten ihmeessä ehdit kytätä miestäsi montako minuuttia se on koneella/chatissa? Jos se on 45 min jossain niin miten se muka todistaa, että on " säpinää töissä" ? Voihan sitä vaan haluta olla tavoittamattomissa sen 45 min monestakin syystä (kokous, tärkeää tekemistä, syöminen, kahvi, joku työkaveri on keskustelemassa jostain asiasta).
Mitä sitten että mies tietäisi että epäilen kun kuitenkin epäilen?
Eikö kunnonn liitossa pidä olla toiselle rehellinen ja ottaa puheeksi asiat mitkä vaivaavat mieltä? Eihän sitä tarvi alkaa huutamaan " missä olit 45min kesken työpäivän" .
tiedän 45min varmuudella koska olen itse ollut tässä lapsen päiväuniajan, kirjoitellut sähköposteja ja katsellut kuvia ja täällä jne.
epäilen suhteesta ja syystä, ottaisinko asian puheeksi tänään vai en en tiedä.
Helppohan se on sairaalloiseksi kutsua kun ei tiedä taustoja..
-ap
Tai pomo tulikin kysymään jotain, kone rikki jollain meni tms? Älä nyt heti ala epäilemään tollasta. Jos muutenkin aihetta niin silloin eri juttu, mutta ton perusteella et voi sanoa mitään. Voihan olla, että miehesi oli koneella mutta ei tehnyt mitään niin että chatti näytti että poissa. Tai ehkä halusi olla poissa vaikka olikin koneella oikeasti. Mäkin teen joskus niin kun haluan olla rauhassa.
Vierailija:
Helppohan se on sairaalloiseksi kutsua kun ei tiedä taustoja..
-ap
kun luottamuksen menettää niin se sitten menee. (miehelläni oli suhde erään työkaverinsa kanssa jokin vuosis sitten). Mieheni ei ole juurikaan tehnyt mitään luottamuksen palauttamiseksi, valitettavasti : (
Paska, en olisi luullut että olisi näin vaikeaa unohtaa.
-ap
Vierailija:
tiedän 45min varmuudella koska olen itse ollut tässä lapsen päiväuniajan, kirjoitellut sähköposteja ja katsellut kuvia ja täällä jne.
epäilen suhteesta ja syystä, ottaisinko asian puheeksi tänään vai en en tiedä.
Helppohan se on sairaalloiseksi kutsua kun ei tiedä taustoja..-ap
niin vaikutat kyllä oikeesti sairaalloiselta. Voisko olla että miehes teki töitä sen 45min? Istui esim palaverissa?