Tapasin miehen ulkomaalaisen ja rakastuimme, onko meillä mahdo´llisuus yhteiseen tulevaisuuteen?
Tapasimme vuonna 2016 ja siitä lähtien olemme olleet ystäviä netin välityksellä. Mutta kummallakin on tunteita toisia kohtaan ja vaikka olisimme erossa niin aina jommalla kummalla tulee ikävä. Olemme tavaneet pari kertaa kun mies on käynyt Suomessa. Ongelma on, että mies on sairas, eikä hän pysty tehdä töitä( ainakaan tällä hetkellä eikä varmaan tulevaisuudessakaan). Asuu vanhempiensa luona. Minä olen tehnyt jonkin verran siivojaan töitä mutta tällä hetkellä työttömänä. Voiko meillä olla mitään yhteistä tulevaisuutta? että asuisimme yhdessä?
Kommentit (36)
Jos mies ei pysty elättämään itseään sairauden vuoksi, pitäisi sinun tulojesi riittää teidän molempien elämiseen Suomessa. Jos hän on jonkun Pohjoismaan kansalainen ja menette naimisiin, pääsee käsittääkseni Suomeen ilman toimeentulovatimuksia.
Siivoojan työtä tarvitaan kaikkialla maailmassa. Uskon, että saisit työtä myös miehen kotimaasta ja voisitte elää siellä yhdessä pariskuntana.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei pysty elättämään itseään sairauden vuoksi, pitäisi sinun tulojesi riittää teidän molempien elämiseen Suomessa. Jos hän on jonkun Pohjoismaan kansalainen ja menette naimisiin, pääsee käsittääkseni Suomeen ilman toimeentulovatimuksia.
Siivoojan työtä tarvitaan kaikkialla maailmassa. Uskon, että saisit työtä myös miehen kotimaasta ja voisitte elää siellä yhdessä pariskuntana.
Minä saisin hommattua asunnon meille? Miten saisin töitä ulkomailta? Meillä on haaveena asua yhdessä Suomessa. T. AP
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pitää olla minimitulot sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla työvoimapula-alalla työttömänä?
Moniin tarvitaan ajokortti t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ei ole provo vaan tositarina. T. ap
Ihanko totta😑
Kyllä taas viiraa ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ei ole provo vaan tositarina. T. ap
Ihanko totta😑
Kyllä taas viiraa ja pahasti.
No mikä niin? T. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saisin hommattua asunnon meille? Miten saisin töitä ulkomailta? Meillä on haaveena asua yhdessä Suomessa. T. AP
Suomalaisena olet vapaa menemään naimisiin kenen kanssa tahansa. Linkistä selviää, miten kannattaa toimia jos haluaa ulkomaalaisen puolisonsa Suomeen.
https://www.infofinland.fi/fi/muutto-suomeen/ei-eu-kansalaiset/perheenj…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla työvoimapula-alalla työttömänä?
Moniin tarvitaan ajokortti t. ap
Eikö kirjastokortti ja ystävällinen hymy riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisena olet vapaa menemään naimisiin kenen kanssa tahansa. Linkistä selviää, miten kannattaa toimia jos haluaa ulkomaalaisen puolisonsa Suomeen.
https://www.infofinland.fi/fi/muutto-suomeen/ei-eu-kansalaiset/perheenj…
Niin suunniteltiin että menisimme naimisiin lomamatkalla kun hän käy täällä. Mutta mitä sitten? Emme pysty asua yhdessä eli ei ole yhteistä vuokra-sopimusta, ainoastaan minulla on vuokra-sopimus Suomessa t. AP
Tulot mitä saat (pl. Kela ja työkkäri) pitäisi riittää kahdelle. Suomi ei valitettavasti vastaanota lisää elätettäviä rakkaudestakaan, vaikka olisitte naimisissa. Muuta miehen kotimaahan tai etsi joku muu.
Reality bites kirjoitti:
Tulot mitä saat (pl. Kela ja työkkäri) pitäisi riittää kahdelle. Suomi ei valitettavasti vastaanota lisää elätettäviä rakkaudestakaan, vaikka olisitte naimisissa. Muuta miehen kotimaahan tai etsi joku muu.
Eli mies voisi muuttaa Suomeen ilman työpaikkaa ja eläisimme minun tuloillani? Eikö mies pystyisi koskaan saada omia tuloja Suomessa? t. AP
ei.