Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, antaisitko tutun naispuolisen ystävän ottaa sulta suihin

Vierailija
07.06.2021 |

Tuosta toisesta keskustelusta tuli vain mieleen, että onko miehet automaattisesti sellaisia, että jos joku tuttu nainen tarjoutuisi ottamaan suihin ilman mitään muuta, niin suostuisiko melkein kaikki miehet siihen. Luulen, että suostuisi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään, naimisissa olen. Eikä se nyt sinkkunakaan ihan satavarma olisi, että tilanteessa kuin tilanteessa antaisi naisen kuin naisen imutella. Itse asiassa varmaan aika harva saisi luvan, jos muuten tilanne olisi otollinen.

Ei miehet nyt ihan niin helppoja ole kuin kuvittelet.

Vierailija
2/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki antaisi paitsi tuo edellinen kirjoittaja ja sekin vaan esittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki antaisi paitsi tuo edellinen kirjoittaja ja sekin vaan esittää.

Taas on koulujen kesäloman loppu yhden päivän lähempänä. Jee!

Vierailija
4/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunis ystävällinen nainen tulisi joskus ehdottamaan, että saisiko ottaa suihin kun rakastaa sitä ja spermaa, niin ihan varmasti suostuisin.  Paneminen olisi enemmän pettämistä ja siitä voisi jopa kieltäytyä. Mutta sekin riippuisi tilanteesta.  Yllättävä tilanne ja halukas nainen ottamassa pikapanoa voisi kyllä olla liian kova houkutus kieltäytyä ja saattaisin suostua hetken mielijohteesta.

Vierailija
5/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani olisin varmaan antanut, mutta olisin kyllä epäillyt, että se ei olisi ollut ihan niin pyyteetöntä naisen puolelta.

Vierailija
6/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, alkais vaan v.tuttaa, jos ei saa myös panna.

Vierailija
7/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia jäisi vain minun ja naispuolisen tutun tietoon, niin ihan varmasti hän saisi haluamansa.

Vierailija
8/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olisin varmaan antanut. Nyt naimisissa olevana en antaisi.

Vierailija
9/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monen antaisin, mitä sitä valehtelemaan. Joidenkin jopa toivoisin imevän minua. Joskus jollekin naispuolisille kavereille olen antanutkin luvan imeä. Toki silloin olen myös itse antanut suuta. Naimisissa m40

Vierailija
10/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amtaisin..mutta hänen pitäisi olla niin luotettava että se jäisi vaan meidän väliseksi..yhteinen salaisuus

Vierailija
11/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi luottaa ettei koko kaupungin osa kuule suihinotosta, niin antaisin imeskellä ja palkkioksi nuolisin pillua, jos neiti tai rouva haluaisi ottaa vastalahjaksi orgasmin.

Vierailija
12/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei mut semmost naista ei oo. 17v oltu avios seksi hyvää ku sitä vaihtelevasti on. Muuten ei niin synkkaa

Vierailija
13/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, tottakai.

Vierailija
14/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä antaisin, turha tässä mitään kierrellä. Minäkin tarjoutuisin antamaan vastapalveluksena kieltä. Ei tuo suihinotto nyt niin paha asia ole, että siitä pitäisi mieli pahoittaa kenenkään. Itseasiassa ihan kiihottava ajatus sellainenkin, että oma vaimo vähän suullaan jotain ystävää helpottaisi.

Vierailija
15/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään naispuolista ystävää, mutta jos leikitään, että olisi... Tykkään ladyboysta, joten olisiko kauniskasvoinen nainen sitten jotenkin eri asia? En usko, että olisi. Kunhan ei oleta minun käsittelevän pimpukkaansa vastapalvelukseksi.

Vierailija
16/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku nainen tulisi kadulla vastaan ja sanoisi, että haluaisi sinulta suihin ja kaikki miehet suostuisivat.

No ei varmasti. Heti tulee mieleen iso liuta syitä sille, miksi siinä joutuisi kuseen.  Ehkä jos itse olisi niin kännissä ettei tajuaisi, mutta silloin ei hommastakaan varmasti tulisi mitään.

Vierailija
17/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta ja siitä miten tautiseksi hänen nielunsa arvioin.

Vierailija
18/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus olisi että hommaan on haudattu joku kiristys- tai kostokuvio. Saisi olla kova luotto ko. naiseen ainakin eli ei nyt ainakaan mikään satunnainen vastaantulija.

Vierailija
19/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu päivittäin, ja naisen halusta, haluaa harjoitella.

Vierailija
20/35 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tottakai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi